Merk! Rene egenreklamerende innlegg for seg selv, eller eventuelt leverandør, vil bli slettet uten forutgående varsel.

Ny butikk under oppbygging

Mer
08/10/2010 10:58 - 09/10/2010 06:54 #4553 av Hans Petter Lorentzen
Kommentarer er ønskelig

[Moderatormerknad: Lenke fjernet, butikk ikke klar for visning på nett]

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
08/10/2010 12:16 - 08/10/2010 12:25 #4554 av Rune Rasmussen
Jeg forstår ikke valg av design, som nok passer bedre for en butikk som selger tøffere produkter en mykt undertøy ...

Finnes jo mange andre fine maler for undertøy som hadde passet bedre, når man velger masseprodusert.

Ellers er det jo et masseprodusert design som det ikke er mye å si om, annet enn at du burde tatt deg bryet med å tilpasse det til norsk språk. Vi skriver ikke under noen omstendighet ord men stor bokstav i første stavelse på alle ord i en setning/et uttrykk/en produktbetegnelse. Eks. 'Legg Denne I Min Handlekurv' er bare sløvt. ;)

Alt luften i toppen forstår jeg heller ikke behovet for/poenget med. Ser for meg ut som en mislykket redigering av kode.

Ellers fremstår den som uferdig, hvor alt av tekster/betingelser og salgsinfo mangler - i tillegg til at det ikke fremgår hvem som står bak butikken (eier/om oss/kontakt oss).

Alt i alt forstår jeg ikke hvorfor dette postes her, av en "leverandør" - når det ikke er ferdig til bruk. Per i dag ikke en butikk jeg hadde brukt penger i.

Bruk av billig hosting i utlandet er forøvrig ingen pluss for norske butikker med tanke på hastighet og treff i søkemotorer, ser denne ligger hos webhostingpad.com - i USA

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
08/10/2010 12:41 #4555 av Hans Petter Lorentzen
Hvis du leser av overskriften så står det følgende:

Ny butikk under oppbygging

Synes vel du er veldig flink til å kritisere hva andre gjør feil på forumet, hvorpå de MÅ lese seg frem til ting, men som du leser er siden under oppbygging og derfor ikke klar.

Hva knappene angår så er dette brukt i en overgangsfase da de som ligger i de norske språkfilene er ubrukelige.
De kommer fra en dårlig norsk oversetter i ett gratis program som ligger tilgjengelig på nett.

Men ja, jeg tar med kritikken videre..

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
08/10/2010 12:51 - 08/10/2010 13:00 #4556 av Rune Rasmussen
Man bør jo ikke publisere en kundes side åpent på nett, om den ikke er ment brukt - dvs er åpen for kunder. Hva du skriver om under oppbygging er derfor uvesentlig. I morgen vises den kanskje på Google når noen søker, og det kan være noen er så dum at de handler også. ;)

Det kan jo heller ikke være meningen at du skal ta deg betalt for å sette opp sider, men bruke forumet for å få hjelp til å sette den opp på en god måte. Og hvis det ikke var tanken, hvorfor poste en side som ikke er åpen/ferdig fra din side ...?!

Når det gjelder knapper i norsk pakke, som du hevder er en dårlig norsk oversettelse må du gjerne komme med innspill på det du mener er dårlig - og da også oppgi hvilken versjon av pakken du bruker og hvor du har lastet den ned. Det finnes egent forum for slike tilbakemeldinger på feil og mangler, og også et system for feilmeldinger. Dette kan vi ikke se at du på noe tidspunkt har benyttet deg av, til å påpeke eventuelle feil og mangler. Uten å gjøre dette bør du også holde deg for god til å kaste ut en tom påstand ang. kvalitet på pakken.

Begynn å bidra du også, og ikke bare (miss)bruk. Så har du større rett til å klage på kvalitet. ;)

Har du ellers noe å si om hvordan siden og prosjektet administreres får du gjerne sende en PM eller e-post på det, ingen grunn til å forsøple forumet med dette.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
08/10/2010 13:36 - 08/10/2010 13:38 #4559 av Hans Petter Lorentzen
Knappen er fra ett gratis program på nett. Har ingenting meg den eller de som har laget de.

Som jeg skriver:

"Hva knappene angår så er dette brukt i en overgangsfase da de som ligger i de norske språkfilene er ubrukelige.
De kommer fra en dårlig norsk oversetter i ett gratis program som ligger tilgjengelig på nett."

www.advancewebsoft.com/downloads/free-sc...ton-generator-p.html

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
08/10/2010 13:55 #4562 av Rune Rasmussen
I knappegenratoren du har brukt, se på valgene for 'Case:' under 'Font'-fanen. Du kan endre på hvordan bokstavene vises. Det har ikke noe med oversettelsen å gjøre at de vises med stor bokstav i alle ord.

Det finnes også slike generatorer som man kan laste ned og bruke på egen PC med 'serveroppsett', eller server/serverområde, med de språkstrenger man selv måtte ønske. Også de med valg for skrift og stor/liten bokstav.

... de som ligger i de norske språkfilene er ubrukelige. De kommer fra en dårlig norsk oversetter ...

Ikke så greit å tolke et slikt utsagn, men nok om det.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo