Merk! Rene egenreklamerende innlegg for seg selv, eller eventuelt leverandør, vil bli slettet uten forutgående varsel.

Ny butikk under oppbygging

Mer
08/10/2010 21:29 #4571 av Hallstein Mårstøl
Ja... Hadde nok elegant gått videre til neste nettbutikk.

Ingen betingelser av noe slag. Vanskelig å oppdage hvem som er selgeren. Ingen telefonnr. som SKAL være lett å finne. Feil i knappene. Litt merkelig at det er mye åpne områder ovenfor produktene.
Liker generelt ikke nettbutikker som er så mørke. Og spesielt ikke når det er helt hvit skrift på så mørk bakgrunn. Blir bare stressa av det :unsure:
Men det er vel kunden din som vil ha det slik?

Er dette virkelig en nettbutikk klar til å handle i?
Tør ikke tenke på om noen skulle finne på å handle, og det ikke er noen betingelser på plass. Selger får garantert problemer før eller siden.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
09/10/2010 06:33 #4572 av Hans Petter Lorentzen
Nå må dere lese hva som står og hva som er skrevet før dere kaster ut en hel mengde negative ting..
Som overskriften sier: Ny butikk under oppbygging. Ergo så er den ikke ferdig.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
09/10/2010 06:43 - 09/10/2010 06:53 #4573 av Rune Rasmussen
Som sagt, hvorfor publisere en butikk om den ikke er bruksklar?
Hva ønsker du da å oppnå med å poste den her???

Det er en del som tolker ny butikk under oppbygging, som en helhet. Uten å tenke at dette nødvendigvis inkluderer elementære ting, som man normalt får på plass før man publiserer den på nett i forum - hvor den blir fanget opp av Google m.fl. ganske kjapt.

Dvs. hvordan skal folk vite hva du mener all den tid du bare slenger ut en lenke og ber om kommentar, uten videre utdypning eller forklaring.

Man får svar som man spør. Se forøvrig tidligere innlegg som sier mye av det samme.

Og ikke minst, dette forumets navn er 'Fremvisninger (showoff)' ...

Av hensyn til din kunde sletter jeg lenken til butikken nå, ettersom den ikke er klar til å vises i søkemotorene - ref. det du selv skriver.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
09/10/2010 07:30 #4574 av Hans Petter Lorentzen
Kan slette hele innlegget om du vil..

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
10/10/2010 10:39 #4579 av Hallstein Mårstøl

HPLDESIGN skrev: Nå må dere lese hva som står og hva som er skrevet før dere kaster ut en hel mengde negative ting..
Som overskriften sier: Ny butikk under oppbygging. Ergo så er den ikke ferdig.

Mitt innlegg var kun ment som informasjon på hva jeg PERSONLIG mente. SÅ les riktig selv!!!

Sitter jeg på f.eks. en søkemotor og finner denne nettbutikken der, så er det INGEN informasjon på nettbutikken som forteller meg at denne nettbutikken er under oppbygging. Skriv det i det minste på forsiden at nettbutikken er under oppbygging, så hadde alle forstått det.

Om du ikke vil ha svar, så ikke spør....

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo