Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

korleis fjerne: salgsmelding kan skrives her

  • mliaz
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
10/03/2007 12:14 #1030 av mliaz
den er grei :) beklager. skal huske det til senere.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • mliaz
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
10/03/2007 12:18 #1031 av mliaz
Art skrev:

mliaz skrev:

er litt usikker på om eg har låv å ha dei juicy dressene ettersom det bare er kopier. må få sjekket opp i om det er låv så lenge eg tydelig opplyser om at det er kopier. om ikkje så må dei nok bort.

Uffda, da sliter du nok litt - spesielt siden du opplyser om det her:) Nå er jeg langtfra jurist, men salg av piratkopierte varemerker er nesten garantert straffbart. De fleste pleier vel å selge slikt i det skjulte - eller så later de som om det er orginale varer..




du vet ikkje tilfeldigvis korleis eg får lagt inn noe slikt som: denne siden er under oppbygging som midlertidig første side?

Du kan gå i Admin-menyen: Konfigurasjon -> Website Maintenance og sette \"Down for maintenance\" til True.
Da vil ingen av sidene vises til noen. Så kan du legge til din egen IP-adresse \"Exclude your IP\" i samme menyen slik at butikken funker når du går inn på sidene.


Det går da ikkje en gang and å tenke på å late som dei er ekte, når dei ekte dressene koster 4-5000 kr :/ mange andre gjer det ja, har enda ikkje sett en eneste butikk/nettbutikk i norge som har ekte dresser men er desverre for ærlig av meg.
men akkurat dette du sa her nå er det samme som eg har tenkt på en stund, så fjerner dei like godt føreløbig :)vil ikkje akkurat ha noe bråk.

gjort om 5 min :)
takk :

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo