Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Backup av hele webshopen
- Eirik Bruvik
- Besøkende
22/04/2007 07:00 #1092
av Eirik Bruvik
Besvart av Eirik Bruvik i emne Sv:Backup av hele webshopen
Jeg har erfart at det varierer hvordan ulike ftp-klienter (programmer) mestrer oppgaven med nedlasting. I overføringen vil det være være mikrobrudd som kan skape problemer. Løsningen er å foreta operasjonen flere ganger eller finne et program som gjør oppgaven. For ftp-overføring kan du bruke nettleseren, det er en rekke gratisprogrammer og du kan kjøpe deg et. Ikke alle er like gode. Har selv god erfaring med Ipswitch WS_FTP Pro, men det finnes sikkert flere.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
22/04/2007 09:45 #1093
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Backup av hele webshopen
Sannsynligvis bare dårlig ftp-program.
- Per Pettersson
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
23/04/2007 02:02 #1097
av Per Pettersson
Besvart av Per Pettersson i emne Sv:Backup av hele webshopen
Jeg bruker gamle FlashFXP 2.1 og fikk ikke lastet ned alle filene. Prøvde med CuteFTP 8 pro, som vel er den nyeste versonen. Laget en ny mappe og overførte uten problemer. Så prøvde jeg å overføre med CuteFTP til samme katalog som jeg fikk feil i med FlashFXP og fikk samme feilen igjen. Når jeg kortet ned navnet på mappen så virket det greit å overføre med begge programmene :side:
Men jeg vet ikke hvorfor ftp programmene ikke klarer at man skriver x ant bokstaver på mappen.:whistle:
Men jeg vet ikke hvorfor ftp programmene ikke klarer at man skriver x ant bokstaver på mappen.:whistle:
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.