Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

tekst som gjemmer seg

  • lucifer666
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
25/04/2007 14:52 #1117 av lucifer666
Besvart av lucifer666 i emne Sv:tekst som gjemmer seg
Explorer 6.0 ja, Zencart er 1.3.7

edit: jeg har en mediesenter-pc hjemme med explorer 7,0, jeg kan jo prøve der når jeg kommer hjem om problemet er det samme..<br><br>Melding redigert av: lucifer666, den: 25.04.2007 14:58

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • lucifer666
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
25/04/2007 21:15 #1119 av lucifer666
Besvart av lucifer666 i emne Sv:tekst som gjemmer seg
Får jo dårlig samvittighet med å tyte slik jeg nå..
Hjemme har jeg explorer 7.0 MED samme problem! Etter mye om og men fikk jeg endret fra hvit til transparent. DA funket det fint i 7.0, men gleden varte ikke lengre enn til jeg fikk snakket med en venn som har 6.0, og problemet vedvarte ( dvs. den grå bakgrunnen var nå blitt hvit. Sakser inn den delen jeg forandret.

#popupShippingEstimator, #popupSearchHelp, #popupAdditionalImage, #popupImage, #popupCVVHelp, #popupCouponHelp, #popupAtrribsQuantityPricesHelp {
background-color: #ffffff;
}
#centerOuterBorder {
margin: 10px auto; /*gives spacing at top and bottom*/
padding: 15px 15px 15px 15px; /*spacing between this and the mainWrapper*/
background: transparent;
/*width: 850px;*/
}
#centerOuterBorderBottom {
margin: 10px auto; /*gives spacing at top and bottom*/
padding: 15px; /*spacing between this and the mainWrapper*/
background: #EFEEEE url('../images/b_center_box_outer.gif') no-repeat bottom right;

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Eirik Bruvik
  • Besøkende
  • Besøkende
27/04/2007 18:03 #1125 av Eirik Bruvik
Besvart av Eirik Bruvik i emne Sv:tekst som gjemmer seg
Jeg sjekket på google og \&quot;peekaboo bug\&quot; ga utrolig mange treff. Jeg trodde fenomenet var over med IE7, men det er nok ikke tilfelle. Det ser heller ikke ut til å være noen helt klar løsning på det. Du kan rette det opp, men så dukker det opp i en annen sammenheng. Treffene på de første google-sidene ga en del brukbare treff med hjelp og forklaringer. Det ligger i stilarket (css-fila). Det er ikke nødvendigvis bakgrunnsfargen som skal endres. Det er snakk om at IE under visse omstendigheter legger bakgrunnsfargen foran layer. Dette var tydeligvis mer intrikat en det jeg først ga inntrykk av, så jeg kommer ikke lenger uten å måtte grave meg gjennom informasjon. Overlater det til deg. Det ligger også flere tråder om emnet på zen-cart.com Det kan også være andre i forumet har mer css-kunnskap enn meg som kan legge inn et hint.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo