Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
(Norsk) Paypal sender ikke ut ordrebekreftelse
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
05/08/2008 20:17 #2271
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:(Norsk) Paypal sender ikke ut ordrebekreftelse
Du bruker nyeste språkfil, kan vi da gå ut fra at du også har nyeste Zen Cart-versjon? Og at du er sikker på at alle filer er blitt oppdatert, om du har oppdatert Zen Cart fra en tidligere versjon?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Roger Gustavsen
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
06/08/2008 05:07 #2272
av Roger Gustavsen
Besvart av Roger Gustavsen i emne Sv:(Norsk) Paypal sender ikke ut ordrebekreftelse
Jess, det kan dere!
Nyeste, (nyinstallering) av ZenCart, 1.38a. Nyeste språkfil.
- jeg har aldri brukt Zen Cart før her om dagen da jeg testet for første gang, så jeg er rimelig ny på dette...
Men jeg har noen mods installert:
cart_upsell
ch_category
IH2
Monthly Sales
Sales Report
ShoppingCart free shipping qualifier
SMS_on_sale
Zen_Lightbox
Eneste jeg kan se for meg som kunne ødelagt for ordreutsendelser, eller forstyrre checkoutprosessen må være cart_upsell'n, uten at jeg er sikker på det.
Jeg tenkte å reinstallere uten mods, og så se om det hjelper da, og deretter installere en og en, for å se om noen av dem er den ødeleggende faktoren.
Ser gjerne at jeg får noen tilbakemeldinger fra dere, om det skulle være noen som får noen AHA opplevelser
-Roger
Nyeste, (nyinstallering) av ZenCart, 1.38a. Nyeste språkfil.
- jeg har aldri brukt Zen Cart før her om dagen da jeg testet for første gang, så jeg er rimelig ny på dette...
Men jeg har noen mods installert:
cart_upsell
ch_category
IH2
Monthly Sales
Sales Report
ShoppingCart free shipping qualifier
SMS_on_sale
Zen_Lightbox
Eneste jeg kan se for meg som kunne ødelagt for ordreutsendelser, eller forstyrre checkoutprosessen må være cart_upsell'n, uten at jeg er sikker på det.
Jeg tenkte å reinstallere uten mods, og så se om det hjelper da, og deretter installere en og en, for å se om noen av dem er den ødeleggende faktoren.
Ser gjerne at jeg får noen tilbakemeldinger fra dere, om det skulle være noen som får noen AHA opplevelser
-Roger
- marius
- Besøkende
21/11/2008 16:33 #2648
av marius
Besvart av marius i emne Sv:(Norsk) Paypal sender ikke ut ordrebekreftelse
Noen som har noen løsning på dette?
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.