Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Problemer med IE

  • Jie Si Chen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
02/09/2008 00:37 #2329 av Jie Si Chen
Besvart av Jie Si Chen i emne Sv:Problemer med IE
Vel, jeg tror heller det er du som har misforstått meg. Jeg postet ett innlegg her for å se om det er andre som også opplever det samme som meg slik at vi kan få løst problemene sammen.

Jeg forlanger ingen mirakler, men dersom noen har tips til hvordan jeg kan forbedre siden min, er jeg veldig takknemmelig. Jeg krever heller ikke at innlegget mitt MÅ bli besvart og dersom man ikke har svar eller andre spørsmål knyttet til problemet, er det bare å la være å svare i det hele tatt :).

Dersom jeg skal lære meg alt som har med CSS og zen-cart å gjøre vil det nok ta meg flere år før jeg får satt opp siden. Hvorfor gjøre ting så mye vanskeligere når man enkelt og greit kan få løst problemene sine. Tid er som sagt penger :)

Jeg har lært meg det meste jeg trenger for å kunne sette opp siden men når sånne merkelige problemer plutselig dukker opp og man ikke finner ut hvordan de har oppstått prøver jeg å finne svar i dette forumet. Men her er det ikke svar å finne fordi man faktisk blir anbefalt til å betale for noe man kan få gratis andre steder.

I det engelske forumet har jeg nå fått svar på to av problemene mine og jeg ønsker å dele det med andre som har de samme problemene

Midtstilling av siden og fjerning av HOME_PAGE_TITLE i hjemmesidetittelen:
www.zen-cart.com/forum/showthread.php?p=605146
credit to bobdog

Jeg er mer enn villig til å hjelpe andre gratis dersom de har problemer med ting som jeg kan.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
03/09/2008 07:44 #2331 av Rune Rasmussen
ibling skrev:

Jeg er mer enn villig til å hjelpe andre gratis dersom de har problemer med ting som jeg kan.


Flott, vi ser frem til dine bidrag - de er velkomne. :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo