Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Produkt kategori vises ikke i nettbutikken.

Mer
14/01/2010 16:52 #3879 av Rolf-Martin Halvorsen
Heisann

Holder på å sette opp en nettbutikk med Zen-cart.
Har lagt inn hele produktsspekteret med xml-feed, og alt har gått fint, den tildelte php-filen har opprettet kategorier, underkategorier og varer. Men....

Det er i alle fall en kategori som ikke vises i menyen, har kikket i databasen, og der ligger kategorien og det er ca 200 produkter som er lagt inn i denne kategorien.
Men den er ikke å finne, verken i nettbutikken, eller på admin siden, men om jeg går inn på en annen kategori og så bytter ut kategori id`n i cPath i adressen, med den som står oppført som kategori id i databasen, så kommer kategorien frem som vanlig med alle produktene i.

Noen som har en liten idè om hva som er galt, siden 11 av kategoriene kom frem på vanlig måte, men denne ikke gjør det.

Og siden den ikke er i admin så er den jo ikke bare deaktivert heller.

-Talion-

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
Mer
14/01/2010 19:04 #3881 av Rolf-Martin Halvorsen
Nei, den ligger med samme språk id som resten, har bare et språk og alle står med id 1.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
Mer
14/01/2010 21:35 #3883 av Rolf-Martin Halvorsen
Siden er www.talion.no

Og den kategorien som mangler er da nr 14 Sunglasses

P.S.
Selve butikken ser ikke ut akkuratt nå da det meste er under redigering.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
15/01/2010 13:39 #3884 av Rune Rasmussen
Vil fortsatt tro du har en ID-feil et sted, enten fordi import har feilet - eller fordi du har klusset til med noe manuelle endringer i database.

Slår meg jo også at denne kategorien har en mye lavere ID enn øvrige, noe som neppe er tilfeldig ... spørsmålet er hvilken informasjon som du ikke gir om prosessen. Uansett vil jeg tro det blir håpløst for noen å finne ut av dette uten full tilgang til side og database.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo