Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Kundene mine får ikke registrert seg!

Mer
28/01/2010 10:55 #3908 av Hege E. Salte
Hei,

Jeg får meldinger fra nye kunder at de ikke får registrert seg på siden min. Når de legger inn personlige opplysninger og trykker send informasjon blir bare skjema tømt, men de kommer ikke videre. Dersom de forsøker å logge inn med informasjonen de har lagt inn, kommer bare feilmelding om at navn og passord ikke stemmer overens med databasen.

Hva kan dette skyldes, og hvordan kan jeg løse det???

Takker for all hjelp! Dumt å ha for mange kunder som må "snu i døren"...

Hege

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
28/01/2010 15:41 #3909 av Rune Rasmussen
Tja ... som du sikkert allerede har regnet ut er ikke dette normalt, noe som da betyr at noe er gjort feil hos deg.

Men du gir ingen informasjon om butikken din, hva som er tilpasset, design osv. - og det blir så og si umulig for noen å hjelpe deg selv med "kvalifisert gjetting".

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
28/01/2010 16:39 #3910 av Hege E. Salte
Takk for hjelpen!
Glemte å skrive i mitt første innlegg (noe jeg beklager på det sterkeste!!!) at alt har virket helt fint frem til for et par dager siden. Altså kan det ikke være noe jeg har gjort ettersom jeg ikke har endret på noe den siste uken...
Har lest på det engelske forumet, og funnet ut at jeg sansynligvis er blitt hakket...

Noen som har noen gode råd om hva jeg da må gjøre for å finne hvor eller hva som evt. er blitt lagt til eller tatt bort?

Forventer ikke noe kvalifisert gjetting, men bare et tips til hvor jeg kan begynne å lete. Kanskje noen andre her har opplevd det samme...?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/02/2010 08:03 #3922 av Hege E. Salte
Hei igjen!

Er det ingen her som har opplevd dette?
Er det noe som kan si meg hvor registreringsskjema ligger? (altså hva filen heter)... Jeg må forsøke å se om jeg kan finne ut hvor registreringen blir sendt når skjema tømmes!

Takker for hjelp!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/02/2010 20:46 #3926 av Grethe C Nordheim
Mulig at det er login.php fila du leter etter?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/02/2010 21:08 #3928 av Hege E. Salte
Ja, jeg har funnet den, men lurte på om det kunne ligge noe et annet sted også, foe jeg har sjekket den, og det er ikke noe mistenkelig med den, men registreringen virker fortsatt ikke...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo