Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Kundene mine får ikke registrert seg!

Mer
01/02/2010 21:17 #3931 av Grethe C Nordheim
Snodig, jeg har lyst til å forsøke jeg. Hva er adressa? Til butikken altså :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/02/2010 22:05 #3935 av Hege E. Salte

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/02/2010 23:23 #3936 av Rune Rasmussen
HegeES skrev:

Har lest på det engelske forumet, og funnet ut at jeg sansynligvis er blitt hakket...

Noen som har noen gode råd om hva jeg da må gjøre for å finne hvor eller hva som evt. er blitt lagt til eller tatt bort?


Se: www.zen-cart.com/wiki/index.php/Recovering_From_Hacks

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/02/2010 23:34 #3937 av Hege E. Salte
Hei! Takker for link, men jeg har allerede vært gjennom den der og tatt for meg alt... Sammenlignet filene mine med en back-up fra når siden virket, og lastet back-upen opp på ny. Gjennomført en del nye security patches (som jeg desverre ikke hadde tatt meg tid til før), men siden min virker fremdeles ikke...

Har kontaktet de som "hoster" siden min også, men de kan ikke hjelpe stort. Det er jo nødt til å ha skjedd en endring ett eller annet sted! Om jeg bare kunne ha funnet det!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
02/02/2010 00:36 #3938 av Rune Rasmussen
Da spørs det om du ikke må finne en venn eller noen andre som kan hjelpe direkte på side/server, for slike ting som dette blir litt vanskelig å løse på forumet uten detaljopplysninger om en hel rekke ting.

Men om noen vil forsøke er det selvfølgelig fritt frem. :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
24/02/2010 14:08 #3979 av Magnus Ringen
Hei, jeg er helt ny med Zen Cart, men har nettopp satt opp en butikk og har samme problemet. Får ikke registrert meg da skjema bare blir "blankt" Jeg kjører Norsk språk og har prøvd med standard template og en til. Kan det være den ikke klarer å legge inn informasjonen i databasen?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo