Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Det oppstod en sikkerhetsfeil under forsøk på pålo
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
27/03/2011 18:41 #4915
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Det oppstod en sikkerhetsfeil under forsøk på pålo
Du får ikke tak i HAN? Du fikk vel diverse e-poster når du kjøpte, med informasjon om support m.m.? Siden som du lenket til er vel bare en "affiliateselger" for Templatemonster, som det ikke burde være noe problem å få tak i ...
Men bare bytt ut filen med den du finner i std. designet (kopier) så har du løst den første delen, hvordan malen er videre spørs jo. Men valget er ditt!
Men bare bytt ut filen med den du finner i std. designet (kopier) så har du løst den første delen, hvordan malen er videre spørs jo. Men valget er ditt!
Følgende bruker(e) sa Takk: Knut Lauritzen
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Knut Lauritzen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
27/03/2011 18:44 #4916
av Knut Lauritzen
Besvart av Knut Lauritzen i emne Sv: Det oppstod en sikkerhetsfeil under forsøk på pålo
ja thema har ikke jeg kjøpt. fikk det av en venn av meg. han husker ikke hvor han har fått taki det hen:/ men skal prøve det du sa:D takker får det tise:D
- Knut Lauritzen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
27/03/2011 18:47 #4917
av Knut Lauritzen
Besvart av Knut Lauritzen i emne Sv: Det oppstod en sikkerhetsfeil under forsøk på pålo
Takker min helt. det funker:D:D
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.