Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Frontend ødelagt

Mer
12/09/2006 10:57 #553 av Rune Christensen
Forummet er til for å brukes det :)
Kult at noen poster også ;)

Men hadde du lagt til en linje ala:
\"Jeg kan ikke se bakrundfargen på høyeresiden, Kan dere?\"
Hadde posten fått litt mer sammenheng.

Har du foreseten løst problemet?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
12/09/2006 11:05 #554 av Rune Rasmussen
tavikki skrev:

Hadde jeg hatt en avhandling om saken hadde rued fortsatt hatt en tilbakemelding, denne ville vært noe slikt som.

\"det hadde vært enklere om du hadde vist oss siden med problemet\"


Å drive på å tillegge folk meninger m.m. er direkte tragisk..

Jeg vil da be deg ta en gjennomgang av rued sine innlegg å se om du faktisk finner flere av disse passende under kategorien \"respekt for andre\".


Du skal være mot andre som du vil at andre skal være mot deg..

De som har gjort sin del av jobben får som regel svar som hjelper, for der er det mulig å hjelpe..

Jeg forventer at andre kan følge en link på lik linje som jeg følger andre sine linker.


Link sammen med forklaring er supert, bare enlink med fin 5 feil blir bare idiotisk.

Å er det slik at man gjerne forventer av brukerne har svaret før de legger til spørsmålet er hele begrepet \"support forum\" borte...


Man forventer ikke at du skal vite svaret, men at du skal gjøre din del av jobben slik at andre lettere kan hjelpe deg.

jeg forventer også å kunne bruke dette forumet for kjappe svar på lik linje både du og rued sikkert har gjort en gang i tiden.


Har brukt forum veldig lite for å FÅ hjelp, går nesten alltid raskere å søke siden noen garantert har hatt et lignende problem tidligere - evt å bruke noen minutter på å sjekke ut funksjonene som finnes tilgjengelig. Samt lese eksisterende dokumentasjon som alle SKAL lese, men som du ofte viser at du hopper bukk over - sammen med egeninsats ellers for å finne problemet.

Forøvrig, å begynne med slike personangrep og skittkasting som her vil i de fleste forum bety utestengelse for kortere ller lengre tid. Og ellers i sammfunnet ville de kunne gi deg anmeldelse og søksmål..

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Tor Andre Vikki
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12/09/2006 11:28 #555 av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:Frontend ødelagt
Rune skrev:

Du forventer jo jævlig mye om du vil at folk skal gå inn på siden din og studere den nøye for å finne ut hvilken problemer du har..

Jeg vet ikke hvor drever du egentlig er rued, men feilen var ganske innlysende. Hadde jeg hatt en slik feil som en rød spaceball fremfor en rosa hadde saken vært annerledes.

Dette synes jeg er en grunnleggende mangel på respekt for andres tid og ressurser, og når man her snakker om en \"erfaren\" bruker som deg burde du absolutt vite bedre.

Jeg mener jeg er erfaren nok til å kunne bedømme når man kan bruke lenken fremfor avhandlingen

Tenk litt på hvordan du snakker til folk før du piper om respekt til andre.

I de fleste tilfeller/forum ville din post blitt oversett i mangel av informasjon.

Det er det som er så fint med andre forumer, liker man ikke tråden holder man kjeft slik at de som vil hjelpe kommer til..

Du forventer jo også at folk skal hjelpe deg med å fikse butikker som du kanskje tar deg betalt av andre for å ta deg av, hvor mange ganger har du takket for hjelpen - og evt. gitt et bidrag for hjelpen du mottar. Hvor mange ganger har du f.eks støttet Zen Cart.com osv.

Jeg kan fortelle deg at pr iår har jeg brukt nesten 1000usd i støtte til de forskjellige som jeg får den hjelpen jeg trenger av, zen-cart.com har pr idag aldri hjulpet meg med ett eneste spm. ergo NULL støtte, men jeg vil også ta med at jeg har delt ut dollar til modulbyggere.

Til slut vil jeg du skal ta deg god tid og lese følgende tekst nøye, deretter kan du ta deg en tur i tenkeboksen - kanskje du kommer ut med litt fornyet respekt for andre mennesker og deres tid.

www.slash7.com/pages/vampires

PS! Ang. at siden \"plutselig\" endrer seg etter en uke så har det vel mer med dine nettleserinnstillinger å gjøre (cache) enn noe annet, for som du sikkert forstå endrer ting seg ikke bare plutselig uten yttre påvirkning. ;)<br><br>Melding redigert av: Rune, den: 12.09.2006 11:07

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
12/09/2006 11:40 #556 av Rune Rasmussen
At du ikke selv ser problemet med å poste en lenke og et spørsmål ala finn 5 feil er jo bare trist, spessielt når du går bannanas for at det påpekes..

Husk:
www.slash7.com/pages/vampires

Identifying Help Vampires

Identifying Help Vampires can be tricky, because they look like any ordinary person (or internet user, whichever is lesser). But by closely observing an individual's behavior using this handy checklist, you too can identify Help Vampires in the field:

* Does he ask the same, tired questions others ask (at a rate of once or more per minute)?
* Does he clearly lack the ability or inclination to ask the almighty Google?
* Does he refuse to take the time to ask coherent, specific questions?
* Does he think helping him must be the high point of your day?
* Does he get offensive, as if you need to prove to him why he should use Ruby on Rails?
* Is he obviously just waiting for some poor, well-intentioned person to do all his thinking for him?
* Can you tell he really isn't interested in having his question answered, so much as getting someone else to do his work?

<br><br>Melding redigert av: Rune, den: 12.09.2006 11:44

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Tor Andre Vikki
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12/09/2006 14:24 #557 av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:Frontend ødelagt
Problemet her er måten du handterer slike henvendelser på rune. Hadde det vært første gang hadde jeg ikke brydd meg om det, men da jeg til tider er aktiv i dette forumet å vi har hatt vår til i tidligere forumer også ser jeg fremgangsmåten din, å den er ikke spesielt brukervennlig. Jeg sier ikke at dette er din jobb og fungere som en sekretær for alle, men kalle navnet ditt sier mesteparten om ditt tonefall...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
13/09/2006 01:30 #558 av Rune Rasmussen
Om det får deg til å føle deg bedre kan du vel få mene dette.. men om du sier du ikke gjør en slett innsats selv og at dette ikke er et problem er det bare trist..

PS! Ta en titt på hvor mange ubesvarte tråder du har rundt på nett, de vil kanskje gi deg en pekepinn i riktig rettning. ;)

En mer normal og voksen prossedyre hadde også vært å sende en PM eller e-post, i steden for å vri ut et helt lass møkk i forumet. Og / eller om du føler det finnes grunnlag for ditt utbrudd kontakter man moderator og får vedkommende til å sende meg en PM eller utestenger meg, med mindre man bare vil \&quot;forsvare\&quot; sin egne mangler offentlig.<br><br>Melding redigert av: Rune, den: 13.09.2006 01:39

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo