Installasjon

  • Isabell B Nilsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
08/09/2006 16:27 #535 av Isabell B Nilsen
Besvart av Isabell B Nilsen i emne Sv:Installasjon
Da har jeg fikset dette og :)Men jeg knota veldig før jeg spurte her altså!

Nå er det en annen ting:
Hvorfor kommer dette opp?

Warning: main(includes/extra_configures/media_manager.php): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/bastesen/scrappoglapp.no/nettbutikk/includes/application_top.php on line 77

Warning: main(includes/extra_configures/media_manager.php): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/bastesen/scrappoglapp.no/nettbutikk/includes/application_top.php on line 77

Warning: main(): Failed opening 'includes/extra_configures/media_manager.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /hsphere/local/home/bastesen/scrappoglapp.no/nettbutikk/includes/application_top.php on line 77

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /hsphere/local/home/bastesen/scrappoglapp.no/nettbutikk/includes/application_top.php:77) in /hsphere/local/home/bastesen/scrappoglapp.no/nettbutikk/includes/functions/sessions.php on line 102

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /hsphere/local/home/bastesen/scrappoglapp.no/nettbutikk/includes/application_top.php:77) in /hsphere/local/home/bastesen/scrappoglapp.no/nettbutikk/includes/functions/sessions.php on line 102

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /hsphere/local/home/bastesen/scrappoglapp.no/nettbutikk/includes/application_top.php:77) in /hsphere/local/home/bastesen/scrappoglapp.no/nettbutikk/includes/init_includes/init_templates.php on line 78
Warning: I am able to write to the configuration file: /hsphere/local/home/bastesen/scrappoglapp.no/nettbutikk/includes/configure.php. This is a potential security risk - please set the right user permissions on this file (read-only, CHMOD 644 or 444 are typical). You may need to use your webhost control panel/file-manager to change the permissions effectively. Contact your webhost for assistance.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Isabell B Nilsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
08/09/2006 19:08 #536 av Isabell B Nilsen
Besvart av Isabell B Nilsen i emne Sv:Installasjon
Og hvor legger jeg den nedlastede norske versjonen?<br><br>Melding redigert av: Isabellbn, den: 08.09.2006 19:22

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
08/09/2006 21:26 #537 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Installasjon
Feilmeldingen sier jo ganske klart at filer mangler, last opp hele bøtteballetten på nytt - siste versjon 1.3.5

Hvor du skal putte ting osv står i dokumentasjonen, vil derfor foreslå at du begynne rå lese denne først som sist.

/docs/ (i Zen Cart pakken) + /docs/norwegian/ (i språkpakken) ;)

Viktig å huske:
www.zen-cart.com/wiki/index.php/Importan...rity_Recommendations

Wiki:
www.zen-cart.com/wiki/index.php/Main_Page

Lykke til. :)<br><br>Melding redigert av: Rune, den: 08.09.2006 21:29

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Isabell B Nilsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
08/09/2006 21:55 #538 av Isabell B Nilsen
Besvart av Isabell B Nilsen i emne Sv:Installasjon
Tusen takk skal du ha Rune :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Isabell B Nilsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
10/09/2006 22:07 #539 av Isabell B Nilsen
Besvart av Isabell B Nilsen i emne Sv:Installasjon
Det er visst ikke meningen at jeg skal klare dette selv, hverken med dette eller oscommerce. Nå har jeg installert zencart igjen, men når jeg trykker på linken til install,så får jeg opp severfeil 500.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
11/09/2006 09:21 #540 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Installasjon
Du har installert, men kommer deg ikke til installasjonen?? Jeg henger vist ikke helt med her..

Om du forventer hjelp må du være med nøye med å forklare nøyaktig hva du gjør, og har gjort enn dette. ;)

Ved første øyekast ser det ut som du har serverproblemer, om lenken du har oppgitt her tidligere er riktig.

Tror du skal ta en prat med support hos din leverandør.

Og evt. kan du få en venn til å hjelpe deg - eller leie noen som kan.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo