IIS Password error
- NinaK
- Emneforfatter
- Besøkende
10/12/2006 21:15 #713
av NinaK
Besvart av NinaK i emne Sv:IIS Password error
Rune: Tusen hjertelig takk for en utrolig nyttig oppklaring.
Mail er sendt allerede til \"hotellet\", med en syltynn liten bønn om å bli flyttet tilbake(etter at jeg fikk de til å flytte fra Linux til Windows for noen dager siden, fordi jeg trudde det var feil )
Mail er sendt allerede til \"hotellet\", med en syltynn liten bønn om å bli flyttet tilbake(etter at jeg fikk de til å flytte fra Linux til Windows for noen dager siden, fordi jeg trudde det var feil )
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
10/12/2006 21:22 #714
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:IIS Password error
Bare hyggelig,
NinaK skrev:
Tror flertallet av de som har satt opp Zen Cart ikke er programerere, så du vil ikke være ensom. Det gjelder bare å ta seg tid til å lese informasjon, guider og tips . Og ikke minst bruke søkefunksjonene i forumet her, på zen-cart.com og i google.
Noen tips for lokalisering finner du her:
oversettelser.syntaxerror.no/zen-cart-dokumentasjon/2.html
Men det meste du behøver å vite finnes på
www.zen-cart.com/ under help, og i Wikien:
www.zen-cart.com/wiki
Lykke til! <br><br>Melding redigert av: Rune, den: 10.12.2006 21:24
NinaK skrev:
Og en annen ting... er jeg for optimistisk når jeg inbiller meg at jeg skal kunne greie å lage meg en liten nettbutikk på Zen Cart selv, uten å være en programmerer?
Tror flertallet av de som har satt opp Zen Cart ikke er programerere, så du vil ikke være ensom. Det gjelder bare å ta seg tid til å lese informasjon, guider og tips . Og ikke minst bruke søkefunksjonene i forumet her, på zen-cart.com og i google.
Noen tips for lokalisering finner du her:
oversettelser.syntaxerror.no/zen-cart-dokumentasjon/2.html
Men det meste du behøver å vite finnes på
www.zen-cart.com/ under help, og i Wikien:
www.zen-cart.com/wiki
Lykke til! <br><br>Melding redigert av: Rune, den: 10.12.2006 21:24
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.