Diverse moduler og koder laget av norske brukere/utviklere, for bruk i norske butikker - som ikke passer inn i øvrige forumkategorier.
EDI-løsning
- Sten Johnsen
- Seniorbruker
Less
Mer
18/02/2008 00:59 #1758
av Sten Johnsen
Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes
Besvart av Sten Johnsen i emne Sv:EDI-løsning
OK.
Har rettet litt på min fil og lagt ved den i zip-filen her:
Denne skal virke. Husk å endre meldingen på linje 55 til noe som passer din butikk...
Har rettet litt på min fil og lagt ved den i zip-filen her:
Denne skal virke. Husk å endre meldingen på linje 55 til noe som passer din butikk...
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Kyle Fjermedal
- Besøkende
20/02/2008 12:50 #1776
av Kyle Fjermedal
Besvart av Kyle Fjermedal i emne Sv:EDI-løsning
Heisann
Jeg har nå integrert denne edi løsningen i vår nettbutikk, men hvordan importerer jeg filen som blir eksporter inn i winedi?
Jeg har nå integrert denne edi løsningen i vår nettbutikk, men hvordan importerer jeg filen som blir eksporter inn i winedi?
- Sten Johnsen
- Seniorbruker
20/02/2008 16:52 #1780
av Sten Johnsen
Det vi gjør er å skrive ordrenummer inn i det andre feltet ovenfra i WinEDI og trykke return. Da leter den igjennom interne referanser før den henter ascii-filen du har lagret på et på forhånd avtalt sted. Dette er du nødt til å snakke med edi-soft om, slik at de kan sette opp win-edi til deg.
- Tor Andre Vikki
- Besøkende
13/03/2008 17:40 #1884
av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:EDI-løsning
Hvor legger jeg inn denne filen?
- Tor Andre Vikki
- Besøkende
19/05/2008 11:52 #2089
av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:EDI-løsning
Kanskje du kan svare på hvor denne filen legges?
- Sten Johnsen
- Seniorbruker
19/05/2008 12:01 #2090
av Sten Johnsen
Hadde helt glemt denne. Filen skal selvsagt ligge i root/admin folderen, slik at den finnes på
minbutikk.no/admin/edilabel.php
Håper det var forståelig.
Det er viktig å merke seg at formatet i denne filen er i henhold til avtale med WinEdi. Viktig å sørge for at WinEdi er synkronisert med hvodan denne lille filen lager overføringsfilen.
/Sten
Håper det var forståelig.
Det er viktig å merke seg at formatet i denne filen er i henhold til avtale med WinEdi. Viktig å sørge for at WinEdi er synkronisert med hvodan denne lille filen lager overføringsfilen.
/Sten
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.