For diskusjon av oversettelser, feilmeldinger og forbedringforslag.
Skrivefeil i Rabatt kuponger....(Rabbat kuponger)
- Lisbet
- Emneforfatter
- Besøkende
11/11/2007 10:31 #1379
av Lisbet
Skrivefeil i Rabatt kuponger....(Rabbat kuponger) opprettet av Lisbet
Jeg bruker en ren zen med norsk oversettelse. Har endret `rabattkode` til forhandlerkode. Har endret de som er aktuelle for siden min, bortsett fra teksten som blir liggende i sideboksen. Den finner jeg bare ikke....... Der er det forøvrig en skrivefeil også. Den heter nå `Rabbat kuponger` jeg vil at den skal hete `Forhandler`
Kan noen hjelpe meg å finne ut hvor jeg endrer det?
Om du vil se hva jeg mener så ta en kikk på www.scrapmagasinet.no/shoppen
Melding redigert av: krumelure, den: 11.11.2007 10:33
Kan noen hjelpe meg å finne ut hvor jeg endrer det?
Om du vil se hva jeg mener så ta en kikk på www.scrapmagasinet.no/shoppen
Melding redigert av: krumelure, den: 11.11.2007 10:33
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Christensen
- Gullbruker
Less
Mer
11/11/2007 10:34 #1380
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:Skrivefeil i Rabatt kuponger....(Rabbat kuponge
Bruk er skriveprogram ala notepad++ , den har en innebygd funksjon for søke gjennom alle språkfilene på en gang.
Da finner du alt på null komma niks.<br><br>Melding redigert av: koolaid, den: 11.11.2007 10:35
Da finner du alt på null komma niks.<br><br>Melding redigert av: koolaid, den: 11.11.2007 10:35
- Lisbet
- Emneforfatter
- Besøkende
11/11/2007 10:43 #1381
av Lisbet
Besvart av Lisbet i emne Sv:Skrivefeil i Rabatt kuponger....(Rabbat kuponge
koolaid skrev:
Den lå selvfølgelig i norwegian.php
Jeg bruker notepad for å lete......og en ny dag gjorde underverker. Tusen takkBruk er skriveprogram ala notepad++ , den har en innebygd funksjon for søke gjennom alle språkfilene på en gang.
Den lå selvfølgelig i norwegian.php
- Rune Christensen
- Gullbruker
11/11/2007 10:45 #1382
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:Skrivefeil i Rabatt kuponger....(Rabbat kuponge
Mye bedre å bruke notepad++ enn notepad.
notepad-plus.sourceforge.net/uk/site.htm
- Lisbet
- Emneforfatter
- Besøkende
11/11/2007 10:49 #1383
av Lisbet
Besvart av Lisbet i emne Sv:Skrivefeil i Rabatt kuponger....(Rabbat kuponge
koolaid skrev:
Takk, da skal jeg ta en kikk på den. Det virker jo helt klart mye lettere ja.......Mye bedre å bruke notepad++ enn notepad.
- Dag Worren
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
14/11/2007 11:48 #1389
av Dag Worren
Besvart av Dag Worren i emne Sv:Skrivefeil i Rabatt kuponger....(Rabbat kuponge
Hei,
Husk på å legge inn en melding til Rune under emne \"Feil i norsk oversettelse for Zen Cart\".
Husk på å legge inn en melding til Rune under emne \"Feil i norsk oversettelse for Zen Cart\".
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.