For diskusjon av oversettelser, feilmeldinger og forbedringforslag.

Skrivefeil i Rabatt kuponger....(Rabbat kuponger)

Mer
14/11/2007 19:02 #1390 av Rune Rasmussen
dvw skrev:

Husk på å legge inn en melding til Rune under emne \"Feil i norsk oversettelse for Zen Cart\".


Takk, men dette er fikset i SVN for 6 måneder og 3 uker siden:
nb-translations.svn.sourceforge.net/view...rwegian.php?view=log

PS! De som ønsker mest mulig oppdaterte filer bør selv sjekke de direkte ut fra SVN med jevne mellomrom. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Frozk
  • Besøkende
  • Besøkende
14/11/2007 20:13 #1391 av Frozk
For best mulig norsk, skal man også sette sammen ordene \"rabatt\" og \"kuponger\" til ordet \"Rabattkuponger\".

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
14/11/2007 21:15 #1392 av Rune Rasmussen
Frozk skrev:

For best mulig norsk, skal man også sette sammen ordene \"rabatt\" og \"kuponger\" til ordet \"Rabattkuponger\".


Du brydde deg ikke om å se på lenken ovenfor skjønner jeg ... :laugh:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Frozk
  • Besøkende
  • Besøkende
15/11/2007 18:57 #1405 av Frozk
Rune skrev:

Du brydde deg ikke om å se på lenken ovenfor skjønner jeg ... :laugh:


:P Nei, det brydde jeg meg visst ikke om, sorry. Men min kilde til denne trykkfeilen var fra min egen zen-cart som jeg lastet ned for en uke siden, ikke 6 måneder. Kan jeg ha funnet en gammel og ikke oppdatert versjon av norsk oversettelse!?

Men jeg er evig takknemlig for det arbeidet dere har gjort med å utvikle zen-cart, både på orginalspråk og oversettelser! :D

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
15/11/2007 22:58 #1408 av Rune Rasmussen
Feilen er rettet i SVN, dvs. arbeidskopi som er tilgjengelig på prosjektsidene - men det er ikke pakket og gitt ut noen ny pakke siden da p.g.a. manglende inspirasjon og behov (ikke reelt behov før ved utgivelse av ZC 1.3.8).

Men ... det har etterhvert blitt en del endringer på flere av filene, så det er mulig det kommer en revidert utgave om ikke alt for lang tid. Må da bare lage noen nye knapper først ...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo