For diskusjon av oversettelser, feilmeldinger og forbedringforslag.

Problemer med norsk språkpakke (PayPal)

  • captainc
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
23/01/2008 11:29 #1622 av captainc
Viser til denne tråden:http://www.zen-cart.no/index.php?option=com_kunena&Itemid=48&func=view&id=1618&catid=3

Har testet den engelske språkpakken, og da fungerer alt fint. Nå er jeg kun en nybegynner, men når jeg samenligner den engelske paypal filen mot den norske så er den engelske mye større og den inneholder også den linjen som dukker opp som feil i den norske språkpakken: MODULE_PAYMENT_PAYPAL_TEXT_CATALOG_LOGO

Hva er det jeg kan gjøre for at dette skal fungere i den norske språkpakken?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
23/01/2008 15:19 #1623 av Rune Rasmussen

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • captainc
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
23/01/2008 17:37 #1626 av captainc

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
23/01/2008 19:36 #1628 av Rune Rasmussen
Rart det da, er 110% sikker på at filen ble oppdatert i arbeidskopien - men mulig noe har gått galt under pakking.

Skal sjekke opp dette så snart tiden tillater meg.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • captainc
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
23/01/2008 22:39 #1629 av captainc
Besvart av captainc i emne Sv:Problemer med norsk språkpakke (PayPal)
I den engelske språkfilen i versjon 1.3.8a, så finner jeg følgende linjer som jeg tror har noe med feilen som blir vist når du skal velge betalingsmetode.

/**
* Displays payment method name along with Credit Card Information Submission Fields (if any) on the Checkout Payment Page
*
* @return array
*/
function selection() {
return array('id' => $this->code,
'module' => MODULE_PAYMENT_PAYPAL_TEXT_CATALOG_LOGO,
'icon' => MODULE_PAYMENT_PAYPAL_TEXT_CATALOG_LOGO
);
}

Jeg har kun forskuddsbetaling og PayPal som betalingsmetoder. Jeg kan ikke se denne koden i tidligere versjoner, men jeg skjønner ikke så mye av dette. Men etter det jeg forstår så har det noe med at man enten har lastet opp manglende filer eller at det er noe med koden i seg selv å gjøre. Jeg har slettet og lastet opp språkfilene noen ganger nå, men kun den engelske versjonen som fungerer.

Er det noen andre som har dette problemet med den nye versjonen av Zen-Cart og norske språkfilene?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • gspott
  • Besøkende
  • Besøkende
01/03/2008 00:24 #1833 av gspott
ja jeg har samme prob. lastet ned zen cart og la inn språkpakken etter det. Alt fungerer veldig fint, men akuratt paypal sakene som du nevner er ikke like bra på norsk, men fungerer kjempe bra på engelsk.

kjempe flott vis noen har en anelse om hva dette kan være.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo