For diskusjon av oversettelser, feilmeldinger og forbedringforslag.

Full norsk pakke

Mer
12/05/2006 12:56 #247 av Rune Rasmussen
Den fulle norske språkpakken begynner å ta form, dessverre har ikke tiden strukket til som forventet men det er nå bare småting og finnpussing som gjennstår.

Admin knapper er også på plass, men noen tekster vil kanskje ennå bli byttet ut litt etterhvert som man ser de i bruk.

De med SVN kan laste ned arbeidskopi av filene fra:
svn.sourceforge.net/svnroot/nb-translations/zencart

Det planlegges også en komplett norsk installasjon, med fornorsket databasefil (sql). Og sannsynligvis en update fil for eksisterende installasjoner (for norsk konfigurasjon).

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
13/05/2006 00:45 #253 av Rune Rasmussen
Da er adminfiler og knappene der ferdig og ligger i SVN-lageret.

Pakken for butikk er også oppdatert og ligger der, har ikke sjekket om det må lages nye gratisknapper for den ennå - men jeg tror ikke det.

Er for sent til at jeg orker å pakke filene for utgivelse nå, det får bli til etter helga. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • dwno
  • Besøkende
  • Besøkende
15/05/2006 18:41 #256 av dwno
Besvart av dwno i emne Sv:Full norsk pakke
Jeg har også endelig fått gjort ferdig min oppdatering til 1.3 (inneholder ikke admin-delen, jeg er for travel for tiden ;)).

Det er noen nye knapper i 1.3, men jeg tok bare admin-malen for de nye knappene også, som de gamle.

Språkpakke for 1.3:
Zip
Tar.gz

Gammel versjon til 1.2.6 & 1.2.7 finnes her:
Zip
Tar.gz

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
15/05/2006 19:41 #258 av Rune Rasmussen
Du fikk det travelt med å få den ut nå ja.. ;)

Legger ved betautgivelse av admin m/knapper.

Edit! Opplasting til forum feilet, så da fikk jeg legge den ut på Sourceforge: sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=165582

Feil kan meldes på: sourceforge.net/tracker/?group_id=165582&atid=835960

Eller her i forumet, full pakke kommer snart - inkl. installasjon og konfigurasjon.<br><br>Melding redigert av: rued, den: 15.05.2006 20:06

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • dwno
  • Besøkende
  • Besøkende
16/05/2006 00:15 #259 av dwno
Besvart av dwno i emne Sv:Full norsk pakke
rued skrev:

Du fikk det travelt med å få den ut nå ja.. ;)

Var nok mer at jeg endelig tok meg tid til å gjøre den ferdig for min egen del du, jeg har ingenting å tjene på å gi ut dette gratisarbeidet uansett så jeg bryr meg i grunn fint lite om folk bruker det. Fint å få tilbakemelding på feil eller ting som kan forbedres, men så langt kan jeg ikke huske at dette har skjedd en eneste gang likevel. For øvrig visste jeg ikke at du hadde begynt å oversette frontend før jeg logget inn her idag for å annonsere oversettelsen.

Men uansett, det er fint å se at noen andre har interesse av å drive med oversettelse av ZC.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
16/05/2006 00:35 #260 av Rune Rasmussen
Det var en blunkende smiley i innlegget.

Men når du først svarer så undrer jeg jo litt hvorfor du valgte å poste katalog-filene i en tråd som sier \&quot;Full norsk pakke\&quot;, pluss i diverse andre tråder.. :whistle:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo