For diskusjon av oversettelser, feilmeldinger og forbedringforslag.

Full norsk pakke

Mer
18/05/2006 01:17 #270 av Rune Christensen
litt problemer med rettighetene på mappa som forum-filer skulle havnet i.

Har fikset det nå.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Eirik Bruvik
  • Besøkende
  • Besøkende
18/05/2006 08:53 #271 av Eirik Bruvik
Besvart av Eirik Bruvik i emne Sv:Full norsk pakke
Takk til alle som bruker tid og kunnskap på oversetting!

Jeg har lagt inn begge oversettelsene, både fra dwno og rued. Admin fungerer helt bra, ingen problemer med norske tegn eller html-area. Men underkategoriene i \"konfigurasjon\" er ikke oversatt. Lastet ned og installerte en gang til, men fortsatt engelske undermenyer her.

Når det gjelder frontend har jeg ikke gått gjennom alt, men det ser også bra så langt ut. Jeg er imidlertid ikke fornøyd med menyknappene. Det oppstår også to ulike fonter ved at \"søk\"-knappen er i original font (Ariel?), mens resten er i serif. Synes ikke valgt font her er heldig.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
18/05/2006 12:40 #272 av Rune Rasmussen
koolaid skrev:

litt problemer med rettighetene på mappa som forum-filer skulle havnet i.

Har fikset det nå.


Vakkert, takker og bukker. :)

baccalao skrev:

Men underkategoriene i \"konfigurasjon\" er ikke oversatt.


Det stemmer det, og det er også nevnt tidligere - grunnen er at de ligger i databasen, og jeg må derfor lage en fil som kan oppdatere denne for dere.

Er dessverre slik at Zen Cart ennå har mangelfull språkstøtte, det er en gammel og enkel løsning som benyttes - og man får håpe den får store endringer fremover.

Det er også slik at sql-filen er ganske stor og tidkrevende, det vil derfor ennå drøye før den er ferdig oversatt som installsjonsfil - og deretter endres til en oppdateringsfil for de som behøver dette.

Man får bare smørre seg med tålmodighet her.. :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • dwno
  • Besøkende
  • Besøkende
22/05/2006 00:46 #295 av dwno
Besvart av dwno i emne Sv:Full norsk pakke
baccalao skrev:

Jeg er imidlertid ikke fornøyd med menyknappene. Det oppstår også to ulike fonter ved at \"søk\"-knappen er i original font (Ariel?), mens resten er i serif. Synes ikke valgt font her er heldig.

Dersom det finnes noen flinke grafikere der ute må de gjerne lage noen fine knapper og dele dem med resten av oss. ;-) Jeg er ingen grafiker og brukte kun en enkel mal på alle knappene med tekst.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo