For diskusjon av oversettelser, feilmeldinger og forbedringforslag.

1.5. Er det endringer i Språk pakkene?

Mer
20/01/2012 14:06 #5256 av Rune Rasmussen
Det er forsøkt tidligere på bl.a. fraktmodul for Tollpost, her på siden - kom vel inn 30 kr på det. Så det nytter ikke Einar.

Flertallet av norske brukere skal ha alt gratis, eller til en urealistisk lav pris. Og helst skulle man hatt det i går. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/01/2012 17:43 #5261 av Einar Solheim
...det var da utrolig dårligt.

Brukte dere Rockethub eller noe slikt? ( rockethub.com/ ) Eller var allt gjort veldig "uformelt"? Jeg ville garantert ha bidratt til noe sånt hadde jeg vist om det... og føler alltid at jeg ikke er så unik at hvis jeg vil noe, så er det nok 1000 andre som meg der ute.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/01/2012 18:06 - 20/01/2012 18:07 #5263 av Rune Rasmussen
Var en diger ChipIn i sidefeltet her, pluss en dedikert forumtråd. Alle som besøkte siden så dette garantert.

Men alle forventer å få B gratis, når A er det. Det man ikek tenker på er at også A ofte er sponset, gjennom arbeide ut mot kunder, direkte bidrag eller annet.

Dette er heller ikke unikt for Zen Cart, det gjelder all åpen kildekode i Norge.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/01/2012 06:20 #5266 av Grethe C Nordheim
Beklageligvis så har Rune veldig rett her.
Men jeg regner med at det er flere her som har muligheter til å oversette.
Jada Rune, jeg skal lage en egen tråd på det, så får vi se hvor mye respons det gir... ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Tor Andre Vikki
  • Besøkende
  • Besøkende
21/04/2012 01:13 #5369 av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv: 1.5. Er det endringer i Språk pakkene?
kjempebra med finansierte tanker, men det er ikke å stikke under en stol at når vi blir spurt om cash er det alltid noe å se på tv.... RUNE- jeg kan bidra med oversetting til 1.5. enten setter du meg igang, eller så går jeg løs på det sjøl...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo