Spørsmål rundt frakt og levering
Hvordan eksportere info fra ordre til EDI-løsning?
- Jan Eivind Braaten
- Emneforfatter
- Besøkende
07/06/2009 13:15 #3373
av Jan Eivind Braaten
Besvart av Jan Eivind Braaten i emne Sv:Hvordan eksportere info fra ordre til EDI-løsning?
Modulen virker greitt hvis man ønsker å eksportere hele listen over ordre som er gjort på nettbutikken, eller å eksportere alle ordre som ikke er levert (dvs blant annet alle ordre som venter på betaling). Men det er ikke det jeg ønsker.
Jeg ønsker å velge hvilken ordre jeg skal eksportere, for så å få denne informasjonen importert i ProTeria Frakt.
Tydeligvis er ikke denne modulen laget for å kunne gjøre dette - og jeg har ikke PHP-kunnskaper nok til å kunne vite hvordan man programmerer dette inn.
Jeg ønsker å velge hvilken ordre jeg skal eksportere, for så å få denne informasjonen importert i ProTeria Frakt.
Tydeligvis er ikke denne modulen laget for å kunne gjøre dette - og jeg har ikke PHP-kunnskaper nok til å kunne vite hvordan man programmerer dette inn.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
07/06/2009 14:08 #3376
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Hvordan eksportere info fra ordre til EDI-løsning?
OK, i så fall burde du ikke skrevet at du hadde modifisert - for det har du da tydeligvis ikke.
Om du mangler kompetansen til å lage eller modifisere det du behøver har du ikke så mange andre valg enn å finne noen som kan. Om det er en venn, en konsulent eller en koder "på anbud" gjennom Rent A Coder el.l. er derimot ditt valg. Om du skal sitte her å vente poå at det dukker opp noe 100% ferdig og gratis, kan det hende du må sitte lenge å vente.
Om du mangler kompetansen til å lage eller modifisere det du behøver har du ikke så mange andre valg enn å finne noen som kan. Om det er en venn, en konsulent eller en koder "på anbud" gjennom Rent A Coder el.l. er derimot ditt valg. Om du skal sitte her å vente poå at det dukker opp noe 100% ferdig og gratis, kan det hende du må sitte lenge å vente.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.