Spørsmål rundt frakt og levering

Hvordan eksportere info fra ordre til EDI-løsning?

  • Jan Eivind Braaten
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
07/06/2009 13:15 #3373 av Jan Eivind Braaten
Besvart av Jan Eivind Braaten i emne Sv:Hvordan eksportere info fra ordre til EDI-løsning?
Modulen virker greitt hvis man ønsker å eksportere hele listen over ordre som er gjort på nettbutikken, eller å eksportere alle ordre som ikke er levert (dvs blant annet alle ordre som venter på betaling). Men det er ikke det jeg ønsker.

Jeg ønsker å velge hvilken ordre jeg skal eksportere, for så å få denne informasjonen importert i ProTeria Frakt.

Tydeligvis er ikke denne modulen laget for å kunne gjøre dette - og jeg har ikke PHP-kunnskaper nok til å kunne vite hvordan man programmerer dette inn.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
07/06/2009 14:08 #3376 av Rune Rasmussen
OK, i så fall burde du ikke skrevet at du hadde modifisert - for det har du da tydeligvis ikke.

Om du mangler kompetansen til å lage eller modifisere det du behøver har du ikke så mange andre valg enn å finne noen som kan. Om det er en venn, en konsulent eller en koder "på anbud" gjennom Rent A Coder el.l. er derimot ditt valg. Om du skal sitte her å vente poå at det dukker opp noe 100% ferdig og gratis, kan det hende du må sitte lenge å vente.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo