Spørsmål rundt frakt og levering

Mulig å skreddersy fraktalternativer for varer?

Mer
10/12/2009 13:49 #3793 av Ingrid Jeanette Flåterud
Jeg har den nye modulen for frakt, med A-post, På døren, service- , norges- og ekspresspakker som alternativer.

Og jeg har også forskjellige varetyper som jeg i en perfekt verden skulle kunne tilby ulike alternativer for.

For eksempel har jeg gratis frakt for ordrer over 1500 kroner, men jeg vil det bare skal gjelde for service- eller norgespakker på grunn av kostnaden ved ekspress.

Jeg har også noen få varer som ikke er lagervare, og det sier seg jo selv at ekspress blir vanskelig i de tilfellene.

Er det noen mulighet for å luke ut disse?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
12/12/2009 10:03 #3794 av Rune Rasmussen
Tja ... det meste er mulig, bare man kan kode det - eller har noen som kan kode det for seg.

Med ditt spørsmål her sier vel egentlig du at dette ikke er tilfelle, og jeg blir da usikker på hva du vil frem til med innlegget.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
12/12/2009 17:03 #3795 av Ingrid Jeanette Flåterud
Rune skrev:

Tja ... det meste er mulig, bare man kan kode det - eller har noen som kan kode det for seg.

Med ditt spørsmål her sier vel egentlig du at dette ikke er tilfelle, og jeg blir da usikker på hva du vil frem til med innlegget.


Informasjon om hvordan man koder det ville være et fint sted å begynne?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
12/12/2009 20:43 #3798 av Rune Rasmussen
Jaja .. da kan det hende du får vente en tid før noen er villige til å kode dette gratis for deg via forumet.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
12/12/2009 20:52 #3800 av Ingrid Jeanette Flåterud
Rune skrev:

Jaja .. da kan det hende du får vente en tid før noen er villige til å kode dette gratis for deg via forumet.


Også jeg som trodde forumet var til for å spørre for å lære seg ting, blant annet koding - tilgi meg min dumhet. :unsure:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
14/12/2009 08:23 #3804 av Rune Rasmussen
Vel, lov å spørre om man bare ikke skrur forventningene for høyt.

Du har jo vært her en tid, hvor mange har du sett som bidrar med kode til andre. Eller takk til de som allerede har gitt mye. ;)

Anbefalt lesning her forresten: slash7.com/2006/12/22/vampires/

Og vil du lære deg koding finnes det flere bøker om emnet, og drøssevis av guider på nett. Ingen grunn til å spørre om læring er hovedmålet, da finner man det man behøver med noen enkle søk.

Eks. www.google.no/search?q=php+coding

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo