- Mottatte takk 3
Spørsmål rundt frakt og levering
Mulig å skreddersy fraktalternativer for varer?
- Grethe C Nordheim
- Seniorbruker
- Sans for design og teknikk
Less
Mer
19/12/2009 02:30 #3808
av Grethe C Nordheim
Besvart av Grethe C Nordheim i emne Sv:Mulig å skreddersy fraktalternativer for varer?
Rune det der har jeg lagt merke til ja. Ser ut til at så fort en nettbutikk er ferdig satt opp så er de ferdige her også. Med unntak av noen som klarer å bli hekta på de tekniske sidene da
Så jeg sier tusen takk for tipset om slash7, skal snoke rundt ellers også.
...trur du det er schummelt å bli hekta?...
Så jeg sier tusen takk for tipset om slash7, skal snoke rundt ellers også.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
21/12/2009 22:51 #3818
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Mulig å skreddersy fraktalternativer for varer?
Havheksa skrev:
Ja :laugh:
Ja :laugh:
- Ingrid Jeanette Flåterud
- Emneforfatter
- Seniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 0
22/12/2009 20:41 #3824
av Ingrid Jeanette Flåterud
Besvart av Ingrid Jeanette Flåterud i emne Sv:Mulig å skreddersy fraktalternativer for varer?
Joa, Rune, jeg ser jo den. Kanskje jeg er litt bortskjemt fra den amerikanske forumet (eller er det engelsk), der det er tråder på tråder med kodebiter man kan putte inn hvor man trenger dem. Fant forresten en mulig omvei, ved å legge inn et ekstra felt for produktet. Men jeg tror kanskje det er lettere å bare fjerne ekspressalternativet, siden veldig få kommer til å bruke den pga pris uansett.
Ellers skulle jeg gjerne bidratt, men jeg føler jo liksom ikke at jeg har stort å bidra MED, hvis du skjønner.
Ellers skulle jeg gjerne bidratt, men jeg føler jo liksom ikke at jeg har stort å bidra MED, hvis du skjønner.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.