- Mottatte takk 0
Spørsmål rundt frakt og levering
Bring fraktguide vises ikke lengre
- Anita Struik Waldeland
- Nybegynner
Less
Mer
15/12/2011 23:21 #5224
av Anita Struik Waldeland
Besvart av Anita Struik Waldeland i emne Sv: Bring fraktguide vises ikke lengre
Hei,
Jeg har samme problem plutselig. Jeg har benyttet meg av Bring sin fraktmodul uten problemer frem til idag. Plutselig fikk jeg epost fra kunder at de ikke kom videre til frakt-beregning og at de ikke får opp alternativ for frakt. Kan du fortelle meg hva som kan ha hent, og evt. løsning på dette problemet?
Mvh, Anita S Waldeland
Jeg har samme problem plutselig. Jeg har benyttet meg av Bring sin fraktmodul uten problemer frem til idag. Plutselig fikk jeg epost fra kunder at de ikke kom videre til frakt-beregning og at de ikke får opp alternativ for frakt. Kan du fortelle meg hva som kan ha hent, og evt. løsning på dette problemet?
Mvh, Anita S Waldeland
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
15/12/2011 23:25 #5225
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Bring fraktguide vises ikke lengre
Svaret er det samme til deg som til Bjørnar på forgående side!
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.