Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

Feilmelding fra DIBS

Mer
11/02/2009 12:01 #2934 av Jorgen Kaastad
Igjen, takk for hjelpen.

Jeg er i mål, venter bare på godkjenning fra DIBS.
Jeg vurderer å disable "callback" inntil jeg får byttet webhotel, går det greit?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
11/02/2009 15:15 #2935 av Rune Rasmussen
Det går, men det vil være en viss risiko for at ikke ordrene blir registrert i nettbutikken. Man er da avhengig av at kunden kommer tilbake etter betaling, hvis de blir avbrutt eller logger ut uten å komme tilbake vil ikke ordren bli registrert.

Du vil riktignok alltid kunne finne den igjen i DIBS admin, men ... :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo