Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

BBS betalingsmodul

Mer
20/09/2012 01:57 #5476 av Tarjei Kårfald
Hei!

Skulle gjerne hatt tak i filen "BBS_Netaxept_ZenCart_Payment_Module_v0-20100705.zip" fra denne posten, siden den inneholdt noen feilrettinger i forhold til den som ligger ute under nedlastinger. Er det noen som har den eller er den slettet/fjernet av en eller annen god grunn?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
Mer
20/09/2012 09:56 #5478 av Tarjei Kårfald
Supert, tusen takk. :)

Rune Rasmussen skrev: Her www.zen-cart.no/forum/betalingslosninger...gsmodul?start=6#4398

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/09/2012 15:03 #5479 av Tarjei Kårfald
Etter å ha testet modulen fra denne tråden og som mange andre ikke fått den til å fungere sikkelig, lurer jeg på før jeg fortsetter arbeidet om det er noen som i det heletatt i 2012 har fått denne til å fungere?

Hvis det er det er jeg interessert i å vite hvordan det fikk til det, eventuelt leie de inn til å rette en evntuell feil jeg ikke finner selv. Hvis ikke noen har fått den til å fungere er det vel bare å begyne fra bunn av frykter jeg :(

Jeg er veldig takknemmelig for alle svar og innspill.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
22/09/2012 20:39 - 22/09/2012 20:41 #5483 av Rune Rasmussen
Et alternativ er vel å bruke et av alternativene, som selv har vist interesse for å støtte åpen kildekode, og også utgir egne moduler for dette - som f.eks. DIBS?!

Skjønner ikke helt hvorfor man skal kaste bort tid og penger på en leverandør som åpenbart ikke bryr seg, nesten så brukere av åpen kildekode er uønsket hos de.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
23/09/2012 13:08 #5484 av Tarjei Kårfald

Rune Rasmussen skrev: Et alternativ er vel å bruke et av alternativene, som selv har vist interesse for å støtte åpen kildekode, og også utgir egne moduler for dette - som f.eks. DIBS?!

Skjønner ikke helt hvorfor man skal kaste bort tid og penger på en leverandør som åpenbart ikke bryr seg, nesten så brukere av åpen kildekode er uønsket hos de.


Kunne ikke vært mer enig, men noen ganger havner man i uføre å finner ikke ut av det før det er litt seint. :(. Dette er en av de gangene. Skulle gjerne ha fått svar på om den fortsatt fungerer med litt modifiseringer eller om jeg like godt kan leie inn noen til å lage en ny en som fungerer?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo