Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Qxl integrasjon

Mer
14/06/2010 18:00 #4357 av Geir Magnus Evenstad
Har tidligere solgt ganske mye på qxl, men mindre i den senere tid av 2 grunner.

1. Den ene er at vi har følt markedet på qxl for produkter vi selger har blitt litt smalt = færre brukere = mindre bud. Det vi imidlertid har gjort et par ganger er å legge ut en rekke auksjoner i forbindelse med "vårrengjøring" på lageret. Det har vært vellykket.

2. Den andre grunnen er enkelt og greit tiden det tar å lage alle disse auksjonene.

Dersom det fantes en modul som det her snakkes om, vil nok det øke vår interesse for qxl auksjoner ettersom store deler at tidsproblematikken da blir forbigått. Spent på å følge utviklingen i denne tråden :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Tor Vikki
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
14/06/2010 18:36 #4358 av Tor Vikki
Besvart av Tor Vikki i emne Sv:Qxl integrasjon
Kjempebra med innspill som dette, vi er i full gang med å utvikle enklere auksjonsløsninger slik at alt skal bli lettere, men selvfølgelig en modul jeg har i tankene bør gjøre stort sett alt automatisk. Må bare tygge litt på dette med kundebasen

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Stian Olsen
  • Besøkende
  • Besøkende
28/11/2010 16:25 #4669 av Stian Olsen
Besvart av Stian Olsen i emne Sv:Qxl integrasjon
Jeg har solgt en del på qxl i tillegg til i nettbutikken min da produktene mine er for spesielt interesserte og de handler på tradera, qxl, ebay osv.
Så en slik integrasjon til qxl kunne være interessant for min del.

Er tanken at man skal kunne legge ut x antall av et eksisterende produkt i nettbutikken for salg hos qxl som auksjon da?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo