Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Qxl integrasjon

Mer
10/06/2010 20:41 #4332 av Grethe C Nordheim
For meg er hensikten med å ha nettbutikk at jeg slipper å bruke systemer som qxl. Og tid til å teste ut en sånn løsning har jeg nok ikke. Men skulle det dukke opp noe som blir brukbart så kommer jeg til å prøve. (etter at andre har testet)

Dog er det vel heller de som allerede bruker qxl som vil ha nytte av en sånn løsning. Da ser jeg for meg at de kan få lyst til å lage seg en egen butikk basert på zen-cart.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Tor Vikki
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11/06/2010 10:42 #4337 av Tor Vikki
Besvart av Tor Vikki i emne Sv:Qxl integrasjon
Hensikten med modulen er at det skal være enkelt å legge produkter på qxl samtidig som du selger via din egen netthandel. Vi ser ikke for oss en løsning hvor du med zen løsning kun selger på qxl.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
11/06/2010 10:49 #4339 av Rune Rasmussen
Er det kun eksport av produkter dere ser for dere, eller også mulighet for ordreregistrering/behandling i Zen Cart?

Dvs. skal butikkene kun kunne eksportere alle sine produkter til QXL via en mating (XML feed el.l.), utvalgte produkter eller hva?

Tror om dere skriver litt mer utfyllende om deres mål og forhåpninger, så får dere også bedre svar fra interessenter - og kanskje flere finner det interessant også ... ;)

Har dere dokumentasjon på integrasjons-muligheter noen sted, som sier litt om hva QXL kan takle f.eks.?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Tor Vikki
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11/06/2010 11:14 #4340 av Tor Vikki
Besvart av Tor Vikki i emne Sv:Qxl integrasjon
Hei.

Jeg er nødt til å lære mens jeg spør, hensikten er at alle produkter kan feedes til qxl å jeg regner også da med at det blir nødvendig med en form for ordresystem slik at alt ser ut som en vanlig bestilling i nettbutikken, mens varen er solgt via qxl. Pr idag sitter vi på en udokumentert API løsning som skal forbedres. Ser for meg feeden gjennom en slik løsning.

Vi er også på utkikk etter utspill fra dere slik at vi kan sette opp en plan for hva som trengs.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
12/06/2010 17:10 #4348 av Grethe C Nordheim
Da begynner det å høres mer spennende ut :) For sånn jeg nå forstår deg så blir det på en måte som å ha en fast "reklameplass" på qxl. Ikke noe ekstra administrasjon for oss med nettbutikken annet enn å legge til en ekstra modul? Jo, det kan være noe :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Tor Vikki
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
13/06/2010 18:57 #4350 av Tor Vikki
Besvart av Tor Vikki i emne Sv:Qxl integrasjon
Jepp, du kan vel se det på den måten også da produktene dine vil ligge på qxl også. Selvfølgelig med MINST mulig ekstrajobb for butikkeieren.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo