Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Anbefaling av webhotell

  • Thomas
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
28/12/2006 17:40 #779 av Thomas
Anbefaling av webhotell opprettet av Thomas
Heisann,

jeg sitter med store forventninger etter hva jeg har lest om zen-cart, men jeg lurer på om det finnes noen anbefalte webhotell hvor zen-cart kjører uten problemer.

Jeg har selv mange domener hos one.com (b-one.com), men under pre-check ved installasjon var det et par punkter som ikke var helt kompatible med deres servere. Blandt annet at man bør kjøre uten \"safe mode\".

Dersom noen har gode erfaringer med å kjøre zen-cart hos one.com så blir jeg glad, for jeg har egentlig ikke noe lyst å bytte leverandør.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Stian Nilsen
  • Besøkende
  • Besøkende
28/12/2006 18:01 #780 av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:Anbefaling av webhotell
Jeg kjører hos One.com (tidligere B-one) uten problemer. Er også veldig fornøyd med oppetid, support osv.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Thomas
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
28/12/2006 18:03 #781 av Thomas
Besvart av Thomas i emne Sv:Anbefaling av webhotell
Veldig glad for å høre dette. Som webhotell synes jeg one.com er meget bra, men ble litt nervøs når jeg fikk opp et par advarsler under installasjonen.

Er ikke \"safe mode\" så nøye allikevel kanskje?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
28/12/2006 22:15 #784 av Rune Rasmussen
one.com er av mange karakterisert som søppel for større sider med litt trafikk, man hører også lite godt om support og oppfølging forøvrig.

Legg til et en tier eller to ekstra per måned og kjøp deg heller noe skikkelig, det må man vel ha råd til om man driver en butikk.. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Thomas
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
29/12/2006 07:44 #785 av Thomas
Besvart av Thomas i emne Sv:Anbefaling av webhotell
Det er klart at man ikke får i pose og sekk, one.com er jo billig og bra for de fleste, men jeg ser poenget ditt om at man bør bruke noen kroner ekstra om man har stort nettsted med mye trafikk.

Hvor har du dine Rune?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
29/12/2006 10:17 #787 av Rune Rasmussen
De Norske som jeg gjennom tidene har hatt og har best erfaringer med er www.netbox.no/ og domenepartner.no/

Begge har alltid gitt meg glimrende og rask support, men jeg bruker for tiden mest netbox.no ettersom de tilbyr mulighet for flere domener på samme hotell/kontrollpanel, noe som for meg er viktig for å gjøre livet enklere. Og de kjører heller ikke noen form for \"panikk-modus\" på servere, slik som en del billigleverandører gjerne gjør. :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo