Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Anbefaling av webhotell

  • Stian Nilsen
  • Besøkende
  • Besøkende
29/12/2006 18:16 #791 av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:Anbefaling av webhotell
Rune skrev:

one.com er av mange karakterisert som søppel for større sider med litt trafikk, man hører også lite godt om support og oppfølging forøvrig.

Legg til et en tier eller to ekstra per måned og kjøp deg heller noe skikkelig, det må man vel ha råd til om man driver en butikk.. ;)

Jeg kan ikke si meg enig i det du skriver øverst der. Jeg har nå hatt diverse domener hos One.com i litt over 5 år og har ikke noe å klage på. Supporten er bra. Kanskje litt dårlig på natten da den er satt bort til latvia. Men spør du etter skiftsupervisor så får du alltid skikkelige svar.
Greit nok at man har råd til å legge på litt til, men hvorfor ikke holde utgiftene på et min?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
29/12/2006 19:02 #793 av Rune Rasmussen
stian69 skrev:

Jeg kan ikke si meg enig i det du skriver øverst der.


Vel, smaken er som baken - og det er også opplevelsene.
Noen nøyer seg med lite, og noen vil gjerne ha mer.
Osv. osv..

Men noen søk rundt på nettet etter one m.fl. vil fort vise at de har langt på vei like mange missfornøyde som fornøyde kunder, så kan man jo tolke det som man vil.. ;) At de også kjører safe_mode on m.m. taler heller ikke til deres fordel, og navneskiftet var nok heller ikke helt uten grunn.. ;)<br><br>Melding redigert av: Rune, den: 29.12.2006 19:03

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Thomas
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
29/12/2006 19:40 #794 av Thomas
Besvart av Thomas i emne Sv:Anbefaling av webhotell
Netbox ser jo egentlig litt spennende ut. Dersom jeg forstår det riktig så kan man knytte 5 domener mot samme konto. Et kjapt regnestykke blir da:

Netbox:
80 kr x 12 måneder = 960

One:
10 kr x 12 måneder x 5 konti = 600

Nå får man jo dog 400 NOK pr. konto/domene som man kan bruke på google ads hos one, det er jo en ting man bør ha i bakhue.

Forskjellen er med andre ord ikke så veldig stor. Regner med at det er veldig enkelt å sette opp de forskjellige domene til å eventuelt peke til forskjellige mapper og slike ting dersom du kjører 5 forskjellige nettsteder fra samme konti.

Fordelen med å ha samme brukernavn og passord og et kontrollpanel høres deilig ut. Det er et slit med alle de forskjellige kontiene hos one.<br><br>Melding redigert av: Thomas, den: 29.12.2006 19:44

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Artifix
  • Besøkende
  • Besøkende
25/05/2007 10:24 #1165 av Artifix
Besvart av Artifix i emne Sv:Anbefaling av webhotell
Til info:

Jeg har nå sagt opp b-one og går over til proisp.no
Dette fordi siden min har vært sirup under hele b-one tiden, har flere andre mindre sider under b-one, men virker som zen-cart blir for tungt.. Jeg poster erfaringer fra proisp når jeg får de.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Stian Nilsen
  • Besøkende
  • Besøkende
25/05/2007 14:19 #1167 av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:Anbefaling av webhotell
proisp.no ser interessant ut.
Må innrømme at jeg også sliter med one.com om dagen. Etter at jeg oppgraderte til v1.3.7 går alt så tregt. Kan virke som at det sql serveren som sliter.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Artifix
  • Besøkende
  • Besøkende
01/06/2007 15:41 #1170 av Artifix
Besvart av Artifix i emne Sv:Anbefaling av webhotell
Jeg har gått over til proisp og er super fornøyd!! Dette er virkelig natt og dag i forhold til b-one. Et veldig omfattende kontroll panel også. Anbefales på det sterkeste. www.veggpynt.no

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo