For diskusjon av oversettelser, feilmeldinger og forbedringforslag.
css buttons
- Eirik Bruvik
- Emneforfatter
- Besøkende
15/06/2006 20:51 #397
av Eirik Bruvik
Besvart av Eirik Bruvik i emne Sv:css buttons
Prosjektet ligger på localhost, så du får ikke se det nå. Jeg forsøkte å spore opp på zen-cart.com om noen hadde vært borte i det samme, uten å finne noe. Etter å ha tenkt litt er det vel ingen grunn til å tro at det ligger i oversettelsen, hvis det ikke er skjedd en form for uhell da. Kan det være at man er i berøring med adminfiler? Eller kanskje en bug i zencart.
Men jeg lurer jo på om noen i forumet har forsøkt css-buttons? I så fall, gikk det smertefritt? Det er veldig enkelt å svitsje over i kongigurasjonen. Løsningen gjør det veldig enkelt å endre knapper i form og farge og det kutter ned på nedlastningsmegden.
Men jeg lurer jo på om noen i forumet har forsøkt css-buttons? I så fall, gikk det smertefritt? Det er veldig enkelt å svitsje over i kongigurasjonen. Løsningen gjør det veldig enkelt å endre knapper i form og farge og det kutter ned på nedlastningsmegden.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Christensen
- Gullbruker
Less
Mer
15/06/2006 21:40 #399
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:css buttons
så lang jeg har sett er ikke de css knappene komplette.
Som du sier så er det noen knapper som ikke blir css.
- Fresh
- Besøkende
16/06/2006 12:45 #408
av Fresh
Besvart av Fresh i emne Sv:css buttons
rued skrev:
Har akkurat det problemet. Det kommer ikke noe bilde, men det står \"BUTTON_ADD_TO_CART_ALT\". Det samme gjelder en annen knapp (BUTTON_DELETE_SMALL_ALT). Vet du hvordan jeg kan ordne opp i det?<br><br>Melding redigert av: Fresh, den: 16.06.2006 12:49
Disse styres av ../includes/languages/norwegian/button_names.php
Om det var feil i språkfilen burde knappen vise f.eks BUTTON_ADD_TO_CART_ALT
Har akkurat det problemet. Det kommer ikke noe bilde, men det står \"BUTTON_ADD_TO_CART_ALT\". Det samme gjelder en annen knapp (BUTTON_DELETE_SMALL_ALT). Vet du hvordan jeg kan ordne opp i det?<br><br>Melding redigert av: Fresh, den: 16.06.2006 12:49
- Eirik Bruvik
- Emneforfatter
- Besøkende
16/06/2006 19:32 #411
av Eirik Bruvik
Besvart av Eirik Bruvik i emne Sv:css buttons
koolaid skrev:
Men ved engelsk språkvalg er det jo helt i orden. Hvor er det da css-knappene ikke er komplette? Jeg bare prøver å finne logikken her.
så lang jeg har sett er ikke de css knappene komplette.
Men ved engelsk språkvalg er det jo helt i orden. Hvor er det da css-knappene ikke er komplette? Jeg bare prøver å finne logikken her.
- Rune Christensen
- Gullbruker
17/06/2006 13:35 #413
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:css buttons
ok, jeg som tar feil, er en stund siden jeg har prøvd de css knappene.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
17/06/2006 18:28 #414
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:css buttons
Fresh skrev:
Har akkurat det problemet. Det kommer ikke noe bilde, men det står \"BUTTON_ADD_TO_CART_ALT\". Det samme gjelder en annen knapp (BUTTON_DELETE_SMALL_ALT). Vet du hvordan jeg kan ordne opp i det?<br><br>Melding redigert av: Fresh, den: 16.06.2006 12:49[/quote]
Ved å bruke en oppdatert språkfil..?
Har akkurat det problemet. Det kommer ikke noe bilde, men det står \"BUTTON_ADD_TO_CART_ALT\". Det samme gjelder en annen knapp (BUTTON_DELETE_SMALL_ALT). Vet du hvordan jeg kan ordne opp i det?<br><br>Melding redigert av: Fresh, den: 16.06.2006 12:49[/quote]
Ved å bruke en oppdatert språkfil..?
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.