Spørsmål rundt frakt og levering

Shipping estimator uten innlogging

  • Stian Nilsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
31/07/2007 02:33 #1257 av Stian Nilsen
Shipping estimator uten innlogging opprettet av Stian Nilsen
Når jeg trykker for å beregne frakt på varene i min handlekurv uten å være innlogget får jeg opp en 1064 Error. Dette er jo en selvfølge siden det ikke er oppgitt noen adresse som varen skal sendes til.

Det jeg lurer på er om det er mulig å forandre denne teksten slik at kunden får informasjon om at man må være innlogget for å benytte seg av dette.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
31/07/2007 09:17 #1258 av Rune Rasmussen
Hm.. er dette i forbindelse med Postens Servicepakke?
I så fall burde den vært modifisert slik at man kan legge inn postnummer, eller at sone 1 (butikkens postnr) brukes som standard.

Gjorde noe med dette for modulen i osCommerce for noen år siden, får kanskje se om jeg har endringene ennå - uten å love noe ...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Stian Nilsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
31/07/2007 09:52 #1259 av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:Shipping estimator uten innlogging
Det er klart at det beste hadde vært om man kunne legge inn bare postnummer så kom den aktuelle verdien opp.

Fint om du hadde hatt en slik mod.

Minner også alle på at Posten nok en gang setter opp prisene i morgen og at man derfor bør justere sine priser.

Rune: Gratulere med post #200 i et ikke altfor aktivt forum.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
05/08/2007 16:06 #1260 av Rune Rasmussen
200 poster, huff da - kanskje man heller skulle ta pauser ute. ;)

Har ikke fått lett frem modulen, eller sjekket om jeg har endringene ennå, men håper jeg får gjort det snart. Burde nesten ha den selv også i alle fall ...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Artifix
  • Besøkende
  • Besøkende
10/08/2007 10:49 #1261 av Artifix
Besvart av Artifix i emne Sv:Shipping estimator uten innlogging
Når jeg klikker på fraktberegning uten å være logget inn får jeg opp et vindu der summen står. Da er det kun å definere andre verdier og dette er vel en smal sak..? Ta gjerne en titt på www.veggpynt.no og legg en vare i handlekurven.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
10/08/2007 14:57 #1262 av Rune Rasmussen
Regner med at stian69 bruker servicepakke-modulen, mens du bruker tabell-modulen? Uansett henger jeg ikke med på hva du vil frem til her Artfix, kan du utdype ditt utsagn?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo