Spørsmål rundt frakt og levering

Shipping estimator uten innlogging

Mer
02/11/2007 19:38 #1369 av Rune Rasmussen
Prøv å avinstallere, og sjekk så om postnummer finnes i konfigurasjonen. Enten missforstår jeg deg, eller så gjør ditt system noe annet enn mitt - for her virker det fint å fylle inn postnummeret ved installasjon.

Men ja, det er mulig å skrive om så den henter det postnummer som ligger inne. Men det tror jeg ikke vi vil fordi vi skal være sikker på at brukeren fyller inn riktig.<br><br>Melding redigert av: Rune, den: 02.11.2007 19:39

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
02/11/2007 21:41 #1370 av Rune Rasmussen
Hei Rune,

da har jeg sett litt nærmere på saken og forbedret modulen. Har også ordnet med oppdaterte priser, og en lesmeg-fil med instrukser.

Den meldingen du fikk opp er ikke tilknyttet modulen, men Zen Cart-kjernen, men den burde ikke være et problem lengre ettersom jeg har endret på hvordan modulen installeres og avinstalleres.

Du skal nå få opp postnummer ferdig utfylt, om det allerede er angitt i konfigurasjonen - og det skal ikke slettes ved avinstallasjon slik det gjorde i tidligere utgaver.

MERK! De som allerede har installert den forrige versjonen skal ikke følge lesmeg-fila. Man må heller laste opp ny(e) filer før man avinstallerer, for så å bare klikke installer igjen direkte.

Si fra hvordan det går nå, om ingen problemer oppstår kan jeg legge den ut som en ferdig utgivelse på nedlastingene.

Redigering: Fjernet gammel versjon, se etter oppdatert utgivelse på oversettelser.syntaxerror.no/nedlastinger/13.html

Melding redigert av: Rune, den: 19.11.2007 09:46

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
15/11/2007 15:34 #1399 av Rune Rasmussen

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
15/11/2007 16:07 #1400 av Rune Christensen
Har gjort et par tester og ting ser ut til å funke feilfritt nå.

Post nummer blir nå hentet fra databasen å alt.
Da er vell denne helt i mål?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
15/11/2007 16:44 #1401 av Rune Rasmussen
Supert, da stemmer det med mine tester - og da skal jeg bare gjøre en liten endring før jeg legger ut ny pakke på nedlastinger.

Tenker da at kilo-satser gjøres til standard, siden det passer språkfilene best.

Klargjør og legger den ut i løpet av uka/helga.

Takk for tilbakemelding. B)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Stian Nilsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
15/11/2007 18:58 #1406 av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:Shipping estimator uten innlogging
Den funker bra.
Takker så meget. Skal forsøke og gjøre klar prisene som kommer fra 1/1-08 som mitt bidrag ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo