Spørsmål rundt frakt og levering
postens servicepakke
- Sten Johnsen
- Seniorbruker
Less
Mer
21/08/2008 22:29 #2300
av Sten Johnsen
Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes
Besvart av Sten Johnsen i emne Sv:postens servicepakke
Jeg sjekket ut dette når posten endret prisstruktur og for oss ble løsningen veldig enkel:
Vi la på kr 10 på alle servicepakker vi sendte ved å oppdatere pristabellen tilsvarende.
Så vidt jeg forsto på kundeservice i posten, slipper du denne tieren om du får posten til å hente pakken(e) du sender, men da betaler du en månedlig avgift for at postbilen skal stoppe innom deg på veien...
Skjult prisøkning kalles dette...
/Sten
Vi la på kr 10 på alle servicepakker vi sendte ved å oppdatere pristabellen tilsvarende.
Så vidt jeg forsto på kundeservice i posten, slipper du denne tieren om du får posten til å hente pakken(e) du sender, men da betaler du en månedlig avgift for at postbilen skal stoppe innom deg på veien...
Skjult prisøkning kalles dette...
/Sten
Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
21/08/2008 22:33 #2301
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:postens servicepakke
Sonene er definert fra postnummer til postnummer, og modulen henter pris ut fra dette ja.
Når til postnummer = xxxx + 10 ...
Posten stinker forøvrig!
Når til postnummer = xxxx + 10 ...
Posten stinker forøvrig!
- Lars Olav Tveito
- Juniorbruker
21/08/2008 22:46 - 21/08/2008 22:46 #2302
av Lars Olav Tveito
www.zendi.no - smykkeskrin, klokkeskrin, toalettmapper
Besvart av Lars Olav Tveito i emne Sv:postens servicepakke
Rune skrev:
No shit! Skulle ønske det var noen flere aktører med et reelt tilbud.
Da får jeg legge inn en økning på ti kroner på alle satsene enn så lenge, så får jeg se om jeg kan få programmert inn noe i modulen etterhvert. Den siste tieren som går på usentrale strøk får vi sponse kundene våre med.
Posten stinker forøvrig!
No shit! Skulle ønske det var noen flere aktører med et reelt tilbud.
Da får jeg legge inn en økning på ti kroner på alle satsene enn så lenge, så får jeg se om jeg kan få programmert inn noe i modulen etterhvert. Den siste tieren som går på usentrale strøk får vi sponse kundene våre med.
- Rune Rasmussen
- Administrator
22/08/2008 07:27 #2303
av Rune Rasmussen
Ser en forholdsvis enkel løsning på pristillegg til "usentrale" postnummer, og kan bruke din fil til å lage en ny "sjekktabell" for dette.
Kjører da en spørring som sjekker om til-nummer er merket ja, og om den er legges Kr 10 til på prisen - ellers kr 0.
Se opp for ny modul en gang i nær fremtid.
Kjører da en spørring som sjekker om til-nummer er merket ja, og om den er legges Kr 10 til på prisen - ellers kr 0.
- Lars Olav Tveito
- Juniorbruker
22/08/2008 07:34 #2304
av Lars Olav Tveito
Besvart av Lars Olav Tveito i emne Sv:postens servicepakke
Rune skrev:
Glimrende, men husk at til-nummer er merket nei for tillegg. Posten var litt bakvendt i filen sin.
Ser en forholdsvis enkel løsning på pristillegg til "usentrale" postnummer, og kan bruke din fil til å lage en ny "sjekktabell" for dette.
Glimrende, men husk at til-nummer er merket nei for tillegg. Posten var litt bakvendt i filen sin.
- Rune Rasmussen
- Administrator
22/08/2008 07:40 - 22/08/2008 07:42 #2305
av Rune Rasmussen
OK
Ser ut som de har tenkt å tjene seg noen ekstrakroner her, er veldig mange med Nei ...
Ser ut som de har tenkt å tjene seg noen ekstrakroner her, er veldig mange med Nei ...
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.