Spørsmål rundt frakt og levering

postens servicepakke

Mer
21/08/2008 22:29 #2300 av Sten Johnsen
Jeg sjekket ut dette når posten endret prisstruktur og for oss ble løsningen veldig enkel:
Vi la på kr 10 på alle servicepakker vi sendte ved å oppdatere pristabellen tilsvarende.

Så vidt jeg forsto på kundeservice i posten, slipper du denne tieren om du får posten til å hente pakken(e) du sender, men da betaler du en månedlig avgift for at postbilen skal stoppe innom deg på veien...

Skjult prisøkning kalles dette...

/Sten

Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/08/2008 22:33 #2301 av Rune Rasmussen
Sonene er definert fra postnummer til postnummer, og modulen henter pris ut fra dette ja.

Når til postnummer = xxxx + 10 ...

Posten stinker forøvrig! ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/08/2008 22:46 - 21/08/2008 22:46 #2302 av Lars Olav Tveito
Rune skrev:

Posten stinker forøvrig! ;)


No shit! Skulle ønske det var noen flere aktører med et reelt tilbud.

Da får jeg legge inn en økning på ti kroner på alle satsene enn så lenge, så får jeg se om jeg kan få programmert inn noe i modulen etterhvert. Den siste tieren som går på usentrale strøk får vi sponse kundene våre med.:)

www.zendi.no - smykkeskrin, klokkeskrin, toalettmapper

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
22/08/2008 07:27 #2303 av Rune Rasmussen
Ser en forholdsvis enkel løsning på pristillegg til "usentrale" postnummer, og kan bruke din fil til å lage en ny "sjekktabell" for dette.

Kjører da en spørring som sjekker om til-nummer er merket ja, og om den er legges Kr 10 til på prisen - ellers kr 0.

Se opp for ny modul en gang i nær fremtid. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
22/08/2008 07:34 #2304 av Lars Olav Tveito
Rune skrev:

Ser en forholdsvis enkel løsning på pristillegg til "usentrale" postnummer, og kan bruke din fil til å lage en ny "sjekktabell" for dette.

Kjører da en spørring som sjekker om til-nummer er merket ja, og om den er legges Kr 10 til på prisen - ellers kr 0.

Se opp for ny modul en gang i nær fremtid. ;)


Glimrende, men husk at til-nummer er merket nei for tillegg. Posten var litt bakvendt i filen sin.

www.zendi.no - smykkeskrin, klokkeskrin, toalettmapper

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
22/08/2008 07:40 - 22/08/2008 07:42 #2305 av Rune Rasmussen
OK :)

Ser ut som de har tenkt å tjene seg noen ekstrakroner her, er veldig mange med Nei ...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo