Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

Postoppkrav og fraktmodul for Bring/Posten

Mer
21/04/2013 10:10 #5577 av Harald Halvorsen
Det er sikkert her det ligger. Jeg kjører 1.5 nå, så det kan hende det er noe med den versjonen. Jeg har funnet ut at vi bare dropper hele postoppkravet, så får kundene velge seg en annen (og billigere) betalingsmetode heller, hehe.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/04/2013 10:34 #5578 av Rune Rasmussen
Det er nok det mest fornuftige.

Postoppkrav er ikke bare dyrt for kunden, men også butikken. Det skal ikke veldig mange uhentede pakker til før det blir et tapstilbud (porto frem og tilbake).

Man har riktignok rett til å fakturere kunden deler av dette, pluss gebyr, men så er det jo det med å få de til å betale da. Bruke mer tid og penger på inkasso osv., og med det ganske sikkert ikke se mer til den kunden i fremtiden - også en dårlig kunde kan bli en god kunde på sikt ...

Da er det bedre og billigere å tilby f.eks Klarna faktura, kort, nettbank osv.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo