Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

Postoppkrav og fraktmodul for Bring/Posten

Mer
05/03/2013 11:44 #5559 av Joakim Dahlbom
På steg 2 i checkout velger jeg "Postoppkrav" men på steg 3 så kommer det ikke opp noe om gebyr for postoppkrav. Jeg har ikke valgt norge da det står "If a zone is selected, only enable this payment method for that zone." så det skal ikke spille noen rolle.

Eneste som er rart er at under "Betalingsmoduler" så står "Postoppkrav" med en gul ikon og ikke grønn. Har prøvd å installere alt på nytt og. Har ordnet sortering nå og er fortsatt ingen forskjell.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
05/03/2013 12:32 #5560 av Rune Rasmussen

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
05/03/2013 13:58 #5561 av Joakim Dahlbom
Har endret til 00:48 på dem jeg ønsker å ha gebyr på for å dekke alle land.
Men kommer fortsatt ikke opp under ordrebekreftelsen at det tilkommer noe gebyr?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
05/03/2013 14:38 #5562 av Rune Rasmussen
Tror det blir vanskelig for noen å hjelpe deg over nett. Tror du har mer enn en feil i denne butikken.

PS! Postoppkrav til utland på Servicepakke osv?? Anbefaler en prat med Bring/Postens kundeservice på hva de/dere faktisk kan tilby. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/04/2013 08:46 #5575 av Harald Halvorsen
Hei!

Jeg sliter også med samme problemet her. Det er lenge siden jeg var borti ZC nå, så jeg har tatt meg god tid og lest dokumentasjon på alt jeg har installert.
Jeg driver og setter opp en norsk butikk, kun for norske kunder. Ordretotalmodulen viser grønt, så alt skal være good-to-go der. Av frakt-alternativer har jeg installert Bring A-post og Klimanøytral servicepakke. Postoppkravsmodulen er og blir gul. Kan dette ha noe å gjøre med typen servicepakke jeg har installert? Jeg har fulgt guiden i readme-fila til punkt og prikke, så jeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke vil fungere.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/04/2013 09:58 #5576 av Rune Rasmussen
Husk at modulen er laget for Zen Cart 1.3, dersom dere er 110% sikker på at dere har gjort alt riktig, har dere sjekket om det har vært endringer i de aktuelle filene som kan påvirke - dersom dere bruker Zen Cart 1.5?

Jeg har ingen kunder som bruker oppkrav, så å se på dette er ikke akkurat en prioritert oppgave, all den tid så og si ingen bidrar på noen måte i forhold til norsk Zen Cart.
Følgende bruker(e) sa Takk: Harald Halvorsen

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo