- Mottatte takk 0
 
            Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.            
        
    
    Postoppkrav og fraktmodul for Bring/Posten
- Joakim Dahlbom
 - Emneforfatter
 - Nybegynner
 - 
            
         
        Less
        Mer
        
            
    
        
            
        
                05/03/2013 11:44                #5559
        av Joakim Dahlbom
    
    
            
            
            
            
            
                                
    
                                                
    
        Besvart av Joakim Dahlbom i emne Postoppkrav og fraktmodul for Bring/Posten            
    
        På steg 2 i checkout velger jeg "Postoppkrav" men på steg 3 så kommer det ikke opp noe om gebyr for postoppkrav. Jeg har ikke valgt norge da det står "If a zone is selected, only enable this payment method for that zone." så det skal ikke spille noen rolle.
Eneste som er rart er at under "Betalingsmoduler" så står "Postoppkrav" med en gul ikon og ikke grønn. Har prøvd å installere alt på nytt og. Har ordnet sortering nå og er fortsatt ingen forskjell.
    Eneste som er rart er at under "Betalingsmoduler" så står "Postoppkrav" med en gul ikon og ikke grønn. Har prøvd å installere alt på nytt og. Har ordnet sortering nå og er fortsatt ingen forskjell.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
 - 
            
				
                                 - Administrator
 - 
            
         - Hekta på åpen kildekode ...
 
            
        
                05/03/2013 12:32                #5560
        av Rune Rasmussen
    
    
            
            
            
            
            
                                
    
                                                
    
        Besvart av Rune Rasmussen i emne Postoppkrav og fraktmodul for Bring/Posten            
    
        På ordretotalmodulen har du valgt Norge (NO:) på alle gebyrer!    
            
    Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Joakim Dahlbom
 - Emneforfatter
 - Nybegynner
 - 
            
         
        Less
        Mer
        
            
    
        - Mottatte takk 0
 
            
        
                05/03/2013 13:58                #5561
        av Joakim Dahlbom
    
    
            
            
            
            
            
                                
    
                                                
    
        Besvart av Joakim Dahlbom i emne Postoppkrav og fraktmodul for Bring/Posten            
    
        Har endret til 00:48 på dem jeg ønsker å ha gebyr på for å dekke alle land.
Men kommer fortsatt ikke opp under ordrebekreftelsen at det tilkommer noe gebyr?
    Men kommer fortsatt ikke opp under ordrebekreftelsen at det tilkommer noe gebyr?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
 - 
            
				
                                 - Administrator
 - 
            
         - Hekta på åpen kildekode ...
 
            
        
                05/03/2013 14:38                #5562
        av Rune Rasmussen
    
    
            
            
            
            
            
                                
    
                                                
    
        Besvart av Rune Rasmussen i emne Postoppkrav og fraktmodul for Bring/Posten            
    
        Tror det blir vanskelig for noen å hjelpe deg over nett. Tror du har mer enn en feil i denne butikken.
PS! Postoppkrav til utland på Servicepakke osv?? Anbefaler en prat med Bring/Postens kundeservice på hva de/dere faktisk kan tilby.
    
            
    PS! Postoppkrav til utland på Servicepakke osv?? Anbefaler en prat med Bring/Postens kundeservice på hva de/dere faktisk kan tilby.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Harald Halvorsen
 - Nybegynner
 - 
            
         
        Less
        Mer
        
            
    
        - Mottatte takk 0
 
            
        
                20/04/2013 08:46                #5575
        av Harald Halvorsen
    
    
            
            
            
            
            
                                
    
                                                
    
        Besvart av Harald Halvorsen i emne Postoppkrav og fraktmodul for Bring/Posten            
    
        Hei!
Jeg sliter også med samme problemet her. Det er lenge siden jeg var borti ZC nå, så jeg har tatt meg god tid og lest dokumentasjon på alt jeg har installert.
Jeg driver og setter opp en norsk butikk, kun for norske kunder. Ordretotalmodulen viser grønt, så alt skal være good-to-go der. Av frakt-alternativer har jeg installert Bring A-post og Klimanøytral servicepakke. Postoppkravsmodulen er og blir gul. Kan dette ha noe å gjøre med typen servicepakke jeg har installert? Jeg har fulgt guiden i readme-fila til punkt og prikke, så jeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke vil fungere.
    Jeg sliter også med samme problemet her. Det er lenge siden jeg var borti ZC nå, så jeg har tatt meg god tid og lest dokumentasjon på alt jeg har installert.
Jeg driver og setter opp en norsk butikk, kun for norske kunder. Ordretotalmodulen viser grønt, så alt skal være good-to-go der. Av frakt-alternativer har jeg installert Bring A-post og Klimanøytral servicepakke. Postoppkravsmodulen er og blir gul. Kan dette ha noe å gjøre med typen servicepakke jeg har installert? Jeg har fulgt guiden i readme-fila til punkt og prikke, så jeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke vil fungere.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
 - 
            
				
                                 - Administrator
 - 
            
         - Hekta på åpen kildekode ...
 
            
        
                21/04/2013 09:58                #5576
        av Rune Rasmussen
    
    
    
            
            
            
            
                                
    
                                                
    
        Besvart av Rune Rasmussen i emne Postoppkrav og fraktmodul for Bring/Posten            
    
        Husk at modulen er laget for Zen Cart 1.3, dersom dere er 110% sikker på at dere har gjort alt riktig, har dere sjekket om det har vært endringer i de aktuelle filene som kan påvirke - dersom dere bruker Zen Cart 1.5?
Jeg har ingen kunder som bruker oppkrav, så å se på dette er ikke akkurat en prioritert oppgave, all den tid så og si ingen bidrar på noen måte i forhold til norsk Zen Cart.
            
    Jeg har ingen kunder som bruker oppkrav, så å se på dette er ikke akkurat en prioritert oppgave, all den tid så og si ingen bidrar på noen måte i forhold til norsk Zen Cart.
        Følgende bruker(e) sa Takk: Harald Halvorsen     
            Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
      




