Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

DIBS betalingsmodul (Ordrebekreftelse)

  • Rockatansky
  • Besøkende
  • Besøkende
25/02/2008 21:57 #1801 av Rockatansky
Besvart av Rockatansky i emne Sv:Ordrebekreftelse
Hei hei folkens. Jeg er relativt ny her på forumet, og skal (desverre?) i gang med betalingsløsningen. MEN jeg er veldig takknemlig for disse 14 sidene med problemer og løsninger. Har lastet ned Rune/dibs sin siste versjon, og skal begynne så smått å sette meg inn i dette. Har 0 oversikt så langt, men det kommer vel forhåpentligvis med tiden.

Skal holde dere oppdatert, og kommer vel til å stille en del spørsmål underveis. Selv om mye er bra besvart her.

:)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Børre Næss
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
26/02/2008 20:54 #1813 av Børre Næss
Besvart av Børre Næss i emne Sv:Ordrebekreftelse
Hallo!

Du har ingenting å frykte, du kommer nærmest til dekket bord. Nå har jo Rune gjort jobben for Dibs, ved å lage en modul som virker 99% perfekt, så nå er det bare å legge inn modulen og vente noen måneder for at Dibs/Teller, eller hvem du velger skal finne det for godt å legge deg inn i systemet, og så er det bare å lene seg tilbake å vente på at pengene spruter inn:laugh: Etter at jeg gikk live har det kun vært noen knøttsmå problemer som har oppstått, og det er at kanskje 1 av 20 ordrer ikke blir registrert i ZC, men bare hos Dibs, i mitt tilfelle har jeg hver gang funnet ut av det ved å lese rapporten som blir generert hos Dibs etter hver ordre. Men som sagt, dette er kun "småpotatis".

Lykke til!

Børre

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Jonathan Corrales
  • Besøkende
  • Besøkende
04/03/2008 21:59 #1843 av Jonathan Corrales
Besvart av Jonathan Corrales i emne Sv:Ordrebekreftelse
en ny feil ! igjen!

HAr nå et litte problem ... order over 1000kr blir reg som 1 kr hos dibs...

Sente en mail til dem og fikk tilake noe eg eglig ikkje klarer å finne ut av...noen andre som har hat samme problem?
"
Har du noen mulighet at din currency value står til *100, her har du et eksempel.
$amount= (number_format(((float)($order->info))*((float)($order->info)),2))*100 ;
"

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
05/03/2008 00:28 #1844 av Rune Rasmussen
Dette er løst tidligere i tråden, har du fått med deg dette - eller hoppet du bukk over innholdet her?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Jonathan Corrales
  • Besøkende
  • Besøkende
05/03/2008 10:04 #1845 av Jonathan Corrales
Besvart av Jonathan Corrales i emne Sv:Ordrebekreftelse
fant det ... beklager... mente å ha lest gjenom 2 ganger.... ..Men nå er de i box

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Rockatansky
  • Besøkende
  • Besøkende
05/03/2008 14:15 #1847 av Rockatansky
Besvart av Rockatansky i emne Sv:Ordrebekreftelse
Pokker... one.com tillater ikke cUrl! Da er vel eneste løsningen å bytte host?!

Noen som har noen anbefalinger?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo