Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.
DIBS betalingsmodul (Ordrebekreftelse)
- Rockatansky
- Besøkende
25/02/2008 21:57 #1801
av Rockatansky
Besvart av Rockatansky i emne Sv:Ordrebekreftelse
Hei hei folkens. Jeg er relativt ny her på forumet, og skal (desverre?) i gang med betalingsløsningen. MEN jeg er veldig takknemlig for disse 14 sidene med problemer og løsninger. Har lastet ned Rune/dibs sin siste versjon, og skal begynne så smått å sette meg inn i dette. Har 0 oversikt så langt, men det kommer vel forhåpentligvis med tiden.
Skal holde dere oppdatert, og kommer vel til å stille en del spørsmål underveis. Selv om mye er bra besvart her.
Skal holde dere oppdatert, og kommer vel til å stille en del spørsmål underveis. Selv om mye er bra besvart her.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Børre Næss
- Emneforfatter
- Besøkende
26/02/2008 20:54 #1813
av Børre Næss
Besvart av Børre Næss i emne Sv:Ordrebekreftelse
Hallo!
Du har ingenting å frykte, du kommer nærmest til dekket bord. Nå har jo Rune gjort jobben for Dibs, ved å lage en modul som virker 99% perfekt, så nå er det bare å legge inn modulen og vente noen måneder for at Dibs/Teller, eller hvem du velger skal finne det for godt å legge deg inn i systemet, og så er det bare å lene seg tilbake å vente på at pengene spruter inn:laugh: Etter at jeg gikk live har det kun vært noen knøttsmå problemer som har oppstått, og det er at kanskje 1 av 20 ordrer ikke blir registrert i ZC, men bare hos Dibs, i mitt tilfelle har jeg hver gang funnet ut av det ved å lese rapporten som blir generert hos Dibs etter hver ordre. Men som sagt, dette er kun "småpotatis".
Lykke til!
Børre
Du har ingenting å frykte, du kommer nærmest til dekket bord. Nå har jo Rune gjort jobben for Dibs, ved å lage en modul som virker 99% perfekt, så nå er det bare å legge inn modulen og vente noen måneder for at Dibs/Teller, eller hvem du velger skal finne det for godt å legge deg inn i systemet, og så er det bare å lene seg tilbake å vente på at pengene spruter inn:laugh: Etter at jeg gikk live har det kun vært noen knøttsmå problemer som har oppstått, og det er at kanskje 1 av 20 ordrer ikke blir registrert i ZC, men bare hos Dibs, i mitt tilfelle har jeg hver gang funnet ut av det ved å lese rapporten som blir generert hos Dibs etter hver ordre. Men som sagt, dette er kun "småpotatis".
Lykke til!
Børre
- Jonathan Corrales
- Besøkende
04/03/2008 21:59 #1843
av Jonathan Corrales
Besvart av Jonathan Corrales i emne Sv:Ordrebekreftelse
en ny feil ! igjen!
HAr nå et litte problem ... order over 1000kr blir reg som 1 kr hos dibs...
Sente en mail til dem og fikk tilake noe eg eglig ikkje klarer å finne ut av...noen andre som har hat samme problem?
"
Har du noen mulighet at din currency value står til *100, her har du et eksempel.
$amount= (number_format(((float)($order->info))*((float)($order->info)),2))*100 ;
"
HAr nå et litte problem ... order over 1000kr blir reg som 1 kr hos dibs...
Sente en mail til dem og fikk tilake noe eg eglig ikkje klarer å finne ut av...noen andre som har hat samme problem?
"
Har du noen mulighet at din currency value står til *100, her har du et eksempel.
$amount= (number_format(((float)($order->info))*((float)($order->info)),2))*100 ;
"
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
05/03/2008 00:28 #1844
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Ordrebekreftelse
Dette er løst tidligere i tråden, har du fått med deg dette - eller hoppet du bukk over innholdet her?
- Jonathan Corrales
- Besøkende
05/03/2008 10:04 #1845
av Jonathan Corrales
Besvart av Jonathan Corrales i emne Sv:Ordrebekreftelse
fant det ... beklager... mente å ha lest gjenom 2 ganger.... ..Men nå er de i box
- Rockatansky
- Besøkende
05/03/2008 14:15 #1847
av Rockatansky
Besvart av Rockatansky i emne Sv:Ordrebekreftelse
Pokker... one.com tillater ikke cUrl! Da er vel eneste løsningen å bytte host?!
Noen som har noen anbefalinger?
Noen som har noen anbefalinger?
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.