Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.
DIBS betalingsmodul (Ordrebekreftelse)
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
03/02/2008 06:51 #1688
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Ordrebekreftelse
Det er godt å høre at det virker «bra», da er vi på riktig vei.
Mest sannsynlig er det det ja, og det viser hvor viktig det er å få denne rettet. Har forsøkt, uten å finne en god måte ennå - dagene blir for korte.
Denne ble reg. i Dibs/teller, så ordren kunne effektueres. Dette har vel med callback url problemene å gjøre kanskje?
Mest sannsynlig er det det ja, og det viser hvor viktig det er å få denne rettet. Har forsøkt, uten å finne en god måte ennå - dagene blir for korte.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Børre Næss
- Emneforfatter
- Besøkende
05/02/2008 16:31 #1695
av Børre Næss
Besvart av Børre Næss i emne Sv:Ordrebekreftelse
Hallo!
Ny rapport!
Etter ca. 20 ordrer, så har kun en av dem gått skeis, dvs. at de blir reg. i Dibs/Teller, men ikke i admin og på mail til kunde/butikk. Jeg synes at det fungerer meget bra nå.
Dibs web grensesnitt er også oversiktlig og bra.
Mvh
Børre:)
Ny rapport!
Etter ca. 20 ordrer, så har kun en av dem gått skeis, dvs. at de blir reg. i Dibs/Teller, men ikke i admin og på mail til kunde/butikk. Jeg synes at det fungerer meget bra nå.
Dibs web grensesnitt er også oversiktlig og bra.
Mvh
Børre:)
- Jonathan Corrales
- Besøkende
08/02/2008 13:55 #1703
av Jonathan Corrales
Besvart av Jonathan Corrales i emne Sv:Ordrebekreftelse
JIPPI ! Fikk det endleg til eg også! '
Venter kun kunde nr fra teller for å gå live...
Må si det var litt av et prosjekt!
Venter kun kunde nr fra teller for å gå live...
Må si det var litt av et prosjekt!
- Børre Næss
- Emneforfatter
- Besøkende
08/02/2008 15:10 #1705
av Børre Næss
Besvart av Børre Næss i emne Sv:Ordrebekreftelse
Hallo!
Glimrende! Selv om kundenummeret fra Teller antakelig er det som tar mest tid. Har du ordnet med avtale med Dibs enda?
Mvh
Børre
Glimrende! Selv om kundenummeret fra Teller antakelig er det som tar mest tid. Har du ordnet med avtale med Dibs enda?
Mvh
Børre
- Jonathan Corrales
- Besøkende
08/02/2008 15:52 #1706
av Jonathan Corrales
Besvart av Jonathan Corrales i emne Sv:Ordrebekreftelse
Jepp , den har våre i orden siden sep. i fjord...Men dips og teller rørte bort papira så eg har enda ikkje fått koden ... men regner med at det er i box om ikkje alt for lenge...
Har testet mot Dibs test konto og godkjent nettsiden .
Så får vi se korleis det går når vi går live....
Har testet mot Dibs test konto og godkjent nettsiden .
Så får vi se korleis det går når vi går live....
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
08/02/2008 16:35 #1707
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Ordrebekreftelse
Hei alle sammen, jeg lurer på om dere kan skrive hvilken innstillinger dere har valgt i DIBS-modulen. Noen av de som er forhåndsvalgt er ikke optimale, og bør nok endres for å gjøre dette lettere for nye brukere.
Selv har jeg opplevd litt varierende resultat på forskjellige PHP-versjoner, i PHP 4.3.11 ble det f.eks problemer med tomrommene på slutten av språkfilene. Men også innstillingene varierer litt virker det som, prøver å få oversikt over dette også men trenger deres hjelp her.
@jonny69 - hvilken PHP-versjon har du (se under Serverinformasjon i admin)?
Børres og Stens PHP-versjon kjenner jeg allerede, men der vil jeg gjerne vite innstillingene som er valgt i modulen.
Mulig noen av valgene rett og slett burde fjernes også, for å gjøre det mer lett - skal se på og vurdere det også.
Selv har jeg opplevd litt varierende resultat på forskjellige PHP-versjoner, i PHP 4.3.11 ble det f.eks problemer med tomrommene på slutten av språkfilene. Men også innstillingene varierer litt virker det som, prøver å få oversikt over dette også men trenger deres hjelp her.
@jonny69 - hvilken PHP-versjon har du (se under Serverinformasjon i admin)?
Børres og Stens PHP-versjon kjenner jeg allerede, men der vil jeg gjerne vite innstillingene som er valgt i modulen.
Mulig noen av valgene rett og slett burde fjernes også, for å gjøre det mer lett - skal se på og vurdere det også.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.