Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

DIBS betalingsmodul (Ordrebekreftelse)

Mer
31/01/2008 21:08 #1679 av Rune Rasmussen
Hyggelig å høre at det går bra nå Børre :)

Men kan du bekrefte eller avkrefte om du har testet og bruker kontroll av MD5-nøkler også?

Jeg sender uansett feilrettingen inn til DIBS i dag eller morgen, slik at de kan legge dette inn og jobbe videre med det øvrige, slik at vi kan få en tilnærmet perfekt løsning. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/02/2008 00:23 #1681 av Sten Johnsen
Besvart av Sten Johnsen i emne Sv:Ordrebekreftelse
Jeg kan bekrefte at modulen ser ut til å fungere med beløp over 1800 kroner og med MD5 påslått. Gjorde nettopp et forsøk på dette hos butikk.kinflicks.no og dette gikk strålende.

Har hatt to reelle handler på DIBS grensesnittet siden jeg slo det på for et par dager siden, men heldigvis var ingen av disse over 1000. Den ene var ikke registrert som ordre hos oss enda -> der har du vel callbackurl-greien Rune.

Kan også bekrefte at Rune her har kjørt i sirkel rundt folka på DIBS og er vår mann på dette!

/Sten

Nettside: www.thinea.no
Løsninger som er enkle å vedlikeholde og som krever minst mulig teknisk kunnskap for å kunne brukes

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Børre Næss
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
01/02/2008 11:18 #1682 av Børre Næss
Besvart av Børre Næss i emne Sv:Ordrebekreftelse
Hallo!

Jeg kan bekrefte at MD5 har vært påslått hele tiden, med unntak av et par ganger når jeg desperat prøvde alle muligheter for å få skiten til å virke. Det ser rett og slett ut for meg som at det virker helt som det skal nå. Men det har jeg sagt før, så jeg får nøye meg med å si hittil har det virket perfekt.:)
Jeg fikk også tilsendt den helt nyeste modulen fra Dibs nå nettopp, det er vel antakelig bare Runes modul som de bruker, men uansett fikk jeg den på mail, og laster den opp her.

Mvh

Børre

Vedlegget ZenCart.zip ble ikke funnet

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/02/2008 11:28 #1683 av Rune Rasmussen
Ja denne pakken er identisk med det som tidligere er lagt ut her, fikk den selv også fra DIBS i går og trodde du hadde sendt den inn før meg. Men det er vist flere som har kontakt, eller at noen fra DIBS følger med oss her. B)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Børre Næss
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
01/02/2008 12:28 #1684 av Børre Næss
Besvart av Børre Næss i emne Sv:Ordrebekreftelse
Hallo!

Det kan nok hende at de følger med her ja, jeg har ihvertfall ikke lagt skjul på hvem som hjelper meg, og hvor kompetansen ligger.
Jeg har med vilje ikke sendt inn noe etter at du laget den siste oppdateringen på dibs.php fila, nettopp for å være sikker på at alt virket som det skulle. Men nå er det jo tydeligvis gjort uansett, så da er det jo greit.

Mvh

Børre:cheer:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Børre Næss
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
02/02/2008 15:40 #1687 av Børre Næss
Besvart av Børre Næss i emne Sv:Ordrebekreftelse
Hallo!

Etter 2 dager er alt i orden. Ordrer kommer inn og blir registrert av Dibs/Teller, de vises i admin og mail blir sendt både til kunde og butikk.
Det har kun vært en ordre som ikke har blitt registrert i admin/e-post. Denne ble reg. i Dibs/teller, så ordren kunne effektueres. Dette har vel med callback url problemene å gjøre kanskje?
Jeg rapporterer videre inn hit senere.

Mvh

Børre :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo