Spørsmål rundt frakt og levering

Ny Zen Cart fraktmodul for Bring&Posten produkter

Mer
14/06/2010 18:39 #4359 av Rune Rasmussen
Ny versjon av modul er utgitt, vennligst test. ;)

Hovedendring i den er i forhold til ekstra beskrivelse, som nå er valgfritt/må legges inn i design.

Dette for å slippe å få for lang beskrivelse i ordretotal, og også for å slippe problemer i forhold til lengden på denne i andre moduler/integrasjoner.

Utvidet beskrivelse vil nå kun vises på side for fraktvalg, om man legger det til i design der. Se skjermbilder nedenfor.

(Oppdatering er "sponset" av metronet.no)

Forhåndsberegning frakt (handlekurv):



Fraktvalg i kasse:



Ordretotal:

Vedlegg:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Fredrik Sjølie
  • Besøkende
  • Besøkende
27/06/2010 14:54 #4386 av Fredrik Sjølie
Besvart av Fredrik Sjølie i emne Sv:Ny Zen Cart fraktmodul for Bring&Posten produkter
Tusen takk for en ny og nydelig fraktmodul! Denne gjorde mye for nettbutikken min! :)

[Moderatormerknad: OT fjernet, spørsmål hadde ingenting med modulen å gjøre. Faktisk ikke noe med ZC å gjøre heller, kontakt firmaets kundeservice.]

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
25/07/2010 21:30 #4421 av Anne Kamilla Reinton
Tusen takk for enhelt super modul. den funker helt fint så lenge jeg angir produktene i kg og setter modulen til kg. MEN jeg vil gjerne kombinere denne og zone modulen i zencart, da jeg skal sende internasjonalt og har definerte zoner for europa og verden i forhold til takstene fra posten sine sider. Slik som igroshage.no. Poblemet er at denne zonemodulen får jeg kun til å funke med gram. prøver jeg å sette fraktguidenmoduolen i gram faller den ut(forandrer selvsagt produktene mine til gram) :unsure:
hadde blitt så glad om noen gadd å hjelpe meg :blush:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
25/07/2010 21:42 #4422 av Ingrid Jeanette Flåterud
Du kan jo skrive dem inn som kg i sonetabellene? 20 gram er 0.020, 100 gram er 0.100 og så videre. Det er det jeg har gjort, og det ser ut til å funke.:)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
25/07/2010 22:04 #4425 av Anne Kamilla Reinton
Takk, jeg klar over det, prøvde det flere ganger, men fikk det ikke til å virke mellom 1 og 2 kg. MEN nå funket det plutselig selv om jeg brukte akkurat samme tabell...weeeird, det hjalp vist å skrive det ned her :P

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
10/09/2010 03:27 #4490 av Roger Gustavsen
Først og fremst: Takk til dere som har bidratt til denne modulen! Fantastisk at dette er gratis!

Jeg har forsåvidt ikke testet den enda, men jeg har ingen problemer med å tro på at dette blir bra, og jeg gleder meg til å teste den om få minutter. ;)

Jeg leser forøvrig i instruksjonsfila til installasjonen noe jeg har lurt på et par år:

"Dersom du kun har fysisk vekt i din butikk vil du få for lave estimater på fraktkostnader på de pakkene som prises etter volumvekt."

Hvordan løser dere som bruker Zen Cart, at (dyre) posten også beregner ut ifra volumvekt?

Og en siste ting: Jeg går bare ut ifra at modulen du snakker om er relansert i denne tråden Rune, er denne: www.zen-cart.no/nedlastinger/cat_view/19...13x/21-fraktlevering ?

Ser frem til svar!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo