Spørsmål rundt frakt og levering

Ny Zen Cart fraktmodul for Bring&Posten produkter

Mer
03/03/2013 19:42 #5550 av Rune Rasmussen
Fastpris, da bruker du en modul som er laget for nettopp det. Men det har ingenting med denne modulen og tråden å gjøre.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
05/03/2013 09:51 #5555 av Rune Rasmussen

Einar Solheim skrev: Er det ingen enkel vei til å få modulen til å hente priser fra tabell 2 (2-7 cm) i steden for tabell 1 hos posten?


Se developer.bring.com/api/shippingguideapi.html#xml

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
05/03/2013 09:56 #5556 av Rune Rasmussen

Selmir Lokmic skrev: Hei, er ganske ny med Zen cart.
Har et lite problem med denne fraktmodulen, Jeg får ikke opp æøå bokstaver på utregning av frakt siden. Menst i Admin ser jeg bokstavene. Har prøvd å endre til UTF-8 alle de php filene som kommer med, men hjelper ikke der, kun i admin. har noen andre hatt samme problem?


Finnes andre tråder om dette på forumet, vennligst søk før dere poster.

A-post og B-post fungere ikke når eg setter på kilo, kun på gram, men da blir utregningen helt feil, for lav pris i forhold til original frakt pris.


Tro meg, det fungerer. Hvorfor det ikke fungerer hos deg er det derimot ingen som kan si noe om ettersom det ikke finnes noe grunnlag for det her.

Skjønner heller ikke hvorfor servicepakke har oppkrav? Må ikke alle ha EDI system for at du kan sende oppkrav der? Går ikke an å sende oppkrav med vanlig mybring. Menst resten er det ikke oppkrav på(som f.eks Norgespakke)?


Best du tar en prat med kundeservice hos Bring rundt deres fraktbehov, og produkter som finnes tilgjengelig for dere. Dette er ikke riktig sted for det.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/03/2017 17:46 #5701 av Jon-Arne Storelv
Jeg prøver å få fraktmodulen til å fungere med A-post og norgespakke.
Jeg har satt opp begge til å benytte kg som grunnlag og lagt vekt på ett par produkter for å teste.
Problemet jeg støter på er at selv om jeg har ett produkt på 0,5 kg, så får jeg ikke opp A-post som alternativ fraktmetode.
Legger ved noen bilder av oppsett og det jeg får som fraktalternativ:




Noen tips til om det er noe jeg har gjort feil her?
Vedlegg:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
Mer
05/04/2017 20:05 #5704 av Jon-Arne Storelv
Da har jeg fått satt opp ny testsite igjen og forsøker med postnummer, men får samme resultat:
Vedlegg:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo