Spørsmål rundt frakt og levering

Ny Zen Cart fraktmodul for Bring&Posten produkter

Mer
10/09/2010 13:04 #4492 av Rune Rasmussen
Enkelt og greit, legg inn høyeste vekt.
Om volumvekt er høyest legger du inn dette, om fysisk vekt er høyest legger du inn det.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
10/09/2010 13:26 - 10/09/2010 13:38 #4494 av Roger Gustavsen
Aha :)
Begynner å glede meg allerede til å måle BxHxL på 650 produkter :sick:

Meneh... er det noe triks for å få frem andre beregninger enn servicepakke på modulen? Den ser jo svært så bra ut da, men jeg får ikke a-post, b-post utregninger osv.

Jeg tenkte kanskje det hadde noe med at estimatoren bruker sonedefinasjonen som "fylke". Og mine fylker strekker seg til "Norge", "Sverige", "Danmark" og "Svalbard / Jan Mayen"

Noen tips?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
07/03/2012 20:03 - 07/03/2012 20:04 #5338 av Lars Olav Tveito
Etter at posten endret prisstruktur på brevpost, har fraktmodulen kun gitt pris for tynneste alternativ. Jeg har ikke funnet noen oppgradering av dette, og ikke har jeg spesielt lyst til å legge inn mål på alle varer heller, så derfor har jeg modifisert spørringen slik at den legger på 10 kr + mva på alle nivåer på A-post, siden all A-post jeg sender er 2-7 cm tykk.

For å gjøre dette, gå til \includes\modules\shipping\bring_fraktguide_common\bring_fraktguide_common.php og lim inn følgende på linje 29:
Code:
'priceAdjustment=A-POST_p10',

Dvs. sett inn ny linje 29 og lim inn det over. Da settes prisene opp med 12,50 inkl. mva, noe som gjør at de treffer sånn omtrent på prisen på 2-7 cm tykke brev.

www.zendi.no - smykkeskrin, klokkeskrin, toalettmapper

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
07/03/2012 20:18 #5339 av Rune Rasmussen
Hadde du brukt siste versjon hadde du sluppet dette, ettersom den allerede har felt for påslag i både beløp og prosent.

Ble lagt til allerede i juni sist år ... :)
code.google.com/p/fraktpriserzencart/source/list

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
07/03/2012 21:39 #5340 av Lars Olav Tveito
Takker. Som sagt hadde jeg ikke funnet denne oppgraderingen, men nå ser jeg jo hvor det ligger. :)

www.zendi.no - smykkeskrin, klokkeskrin, toalettmapper

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
14/06/2012 10:50 #5424 av Einar Solheim
Hvor kan jeg justere dette? Under konfigurasjon og "Levering/Pakking" ser jeg at man legge til prosent eller gramm på vekt, men jeg finner ikke hvor jeg kan legge til et kronebeløp.

Ser at man kan gjøre det på Bring pakker, men ikke på A eller B post.

Så lurer jeg også på hva de 2 feltene man kan skrive i på A og B post når man går inn i Endre gjør. 2 stk. skrivbare felt som ikke har noen overskrift.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo