Spørsmål rundt frakt og levering

Interesse for EDI freeware?

Mer
09/08/2011 13:21 #5093 av Daniel Kløvstad
Heisann Torje!
Finnes det noen måte å få dette til å fungere med en vanlig printer?
Skulle gjerne brukt dette istedenfor edi-soft da det letter arbeidet mye! Uansett, fantastisk arbeid du har gjort her!

-Da9-

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
10/08/2011 15:07 #5094 av Daniel Kløvstad
Nytt spørsmål:
Er det mulighet for at mail sendes til kunde med sporingsnummer via packman eller MÅ man gjøre dette manuelt fra ZC-admin?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
10/08/2011 15:28 #5095 av Torje Rørvik
Jeg droppet det å sende mail fra PackMan av flere grunner: Først og fremst fordi sporingslinken vil være tilgjengelig inne på kundens side i nettbutikken (jeg ser at mange kunder er inne og sjekker statusen der). I tillegg ville jo mailutsendelse fra PackMan krevd at jeg laget et slags grensesnitt for utforming/tilpassing av selve mailen, og det blir litt unødvendig når dette allerede ligger i ZenCart.

Når det gjelder printer, har jeg ingen umiddelbare planer om støtte for vanlige printere. Fordelen med de dedikerte etikettprinterne, er at veldig mye av det jeg bruker er innebygd i printeren (strekkoder etc) - og at jeg mest sannsynlig må bygge opp dette manuelt på vanlige printere.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
10/08/2011 15:35 #5096 av Daniel Kløvstad
Ok, da forstår jeg.

Får se om ikke jeg kjøper meg en slik en Zebra etterhvert da.
I så fall vil jeg ønske meg MyPack-integrasjon også ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
10/08/2011 15:38 #5097 av Torje Rørvik
Jeg begynner å bli lei av Bring (spesielt Cargo-delen), så det spørs om jeg må kaste meg over manualen fra Tollpost snart :-)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
17/08/2011 15:46 #5108 av Kyle Fjermedal
Hei, har sett igjennom packman nå etter oppdateringen og det henger seg ikke opp lenger :)

Det jeg la merke til nå er at når man dobbelklikker på en ordre og får opp skjermen for å legge til "Shipment" så viser det på alle kunder at adressen er feil til og med på test ordre med adresse som er riktig. Det kommer heller ikke opp valg for å velge riktig adresse.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo