- Mottatte takk 9
Spørsmål rundt frakt og levering
Interesse for EDI freeware?
- Torje Rørvik
- Emneforfatter
- Seniorbruker
Less
Mer
17/08/2011 16:00 #5109
av Torje Rørvik
Besvart av Torje Rørvik i emne Sv:Interesse for EDI freeware?
Da høres det ut som om noen av packman-tabellene mangler.
Du slettet ingenting i forbindelse med installasjonen av den nye versjonen av PackMan?
Det eneste du trengte å gjøre var å kjøre setup_packman.exe
Du slettet ingenting i forbindelse med installasjonen av den nye versjonen av PackMan?
Det eneste du trengte å gjøre var å kjøre setup_packman.exe
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Kyle Fjermedal
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
18/08/2011 07:45 #5110
av Kyle Fjermedal
Besvart av Kyle Fjermedal i emne Sv:Interesse for EDI freeware?
nei, jeg slettet ingenting.
- Daniel Kløvstad
- Juniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 3
18/08/2011 08:35 #5111
av Daniel Kløvstad
Besvart av Daniel Kløvstad i emne Sv:Interesse for EDI freeware?
Jeg beveger meg litt off topic her, men har et lite spørsmål angående Zebra LP2844. Hvor kjøper du/dere ruller og hvilken størrelse?
- Torje Rørvik
- Emneforfatter
- Seniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 9
18/08/2011 12:51 - 18/08/2011 12:53 #5112
av Torje Rørvik
Hvis dette bare er en testinstallasjon av PackMan, ville jeg ha prøvd å slette alle packman_* tabellene i sql-basen.
Neste gang du starter PackMan, vil alle tabellene bli lagd på nytt (du trenger ikke kjøre setup'en, det er selve PackMan-programmet som lager tabellene).
NB! Ikke slett tabellene med mindre du er kompetent til denne jobben, risikoen er jo at du ødelegger hele nettbutikken hvis du f.eks sletter noen av ZenCart-tabellen.
Når det gjelder etiketter, så kjøper jeg mine direkte fra produsenten PSI ( www.psi.no ).
Det er mulig at minstebestillingen er ganske stor, men prisen er uansett veldig lav i forhold til det softwareleverandørene krever gjennom sine nettsider (de kjøper også sine etiketter fra PSI).
Etikettstørrelsen er: 102 x 192 mm
Neste gang du starter PackMan, vil alle tabellene bli lagd på nytt (du trenger ikke kjøre setup'en, det er selve PackMan-programmet som lager tabellene).
NB! Ikke slett tabellene med mindre du er kompetent til denne jobben, risikoen er jo at du ødelegger hele nettbutikken hvis du f.eks sletter noen av ZenCart-tabellen.
Når det gjelder etiketter, så kjøper jeg mine direkte fra produsenten PSI ( www.psi.no ).
Det er mulig at minstebestillingen er ganske stor, men prisen er uansett veldig lav i forhold til det softwareleverandørene krever gjennom sine nettsider (de kjøper også sine etiketter fra PSI).
Etikettstørrelsen er: 102 x 192 mm
- Daniel Kløvstad
- Juniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 3
23/08/2012 14:33 #5445
av Daniel Kløvstad
Besvart av Daniel Kløvstad i emne Sv:Interesse for EDI freeware?
Hei, må plage deg litt igjen jeg
Tror du denne skriveren vil fungere?
www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=36119486
ser det står at den har "ZPL Emulation standard"
Tror du denne skriveren vil fungere?
www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=36119486
ser det står at den har "ZPL Emulation standard"
- Torje Rørvik
- Emneforfatter
- Seniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 9
23/08/2012 14:42 #5446
av Torje Rørvik
Det ser jo veldig lovende ut - og med den lave prisen er det nesten verdt å ta sjansen vil jeg tro? (en zebraprinter koster vel raskt 4000 kroner?)
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.